Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. +48 713 208 400 nebo na e‑mailu hpwroclaw@hotelepark.pl – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci se doporučuje řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš e‑mail pomoc@slevomat.cz
Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu. Změnu termínu je možné provést výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či tel. +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Dear Guest,we do not reserve parking space.You can parkin in a garage or infront
of the hotel.Reservation Department
Jana
Možnost ubytka se psem, případně cena?
Slevomat.cz
Dobrý den, Jano, děkujeme za dotaz. V sekci Příplatky je psáno, že
cena za domácí zvířata činí 50 PLN/noc. S přáním hezkého
dne, Honza
Petr Matula
It is contribution to some vacation or cultural event provided by
employer.
Slevomat.cz
Dobrý den, vystavení FKSP faktury se týká převážně českých hotelů.
V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je
nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu
poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod.
Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy ( hotel ). Pošlete mu
platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané
objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na
faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele
najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. S přáním
krásného dne, David
Petr Matula
Dobrý den, jedná se o Fond Kulturních a Sociálních Potřeb, jinými
slovy příspěvek státního zaměstnavatele na určité pobyty.
Dobrý den, budeme mít s sebou 2 měsíční miminko je potřeba to nahlásit ? Ikdyz dítě je zdarma ? Dekuji
Děkujeme za informace, není třeba je hlásit
dziękuję za informację,nie ma potrzby tego zgłaszać