Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Parádní dovolená nejen v létě: pobyt přímo u Baltského moře, polopenze a neomezený wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřený voucher: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 947 135 200 nebo e‑mailem na booking@factoryresort.pl
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz.
- Dítě do 3,9 let na lůžku s rodiči zdarma
- Domácí mazlíčci: 70 PLN/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 50 PLN/noc
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu. Změnu termínu je možné provést výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu.
Změna rezervace je vyhrazena pouze na termíny ve stejné nebo nižší cenové kategorii.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, chtěla bych se ujistit, že v ceně pobytu na konci září
2023 je i welness? S Vašeho popisku níže jsem zmatená. Moc děkuji.
Neomezený wellness
Příjemný odpočinek si tu můžete dopřát nejenom na pláži, ale také
přímo v hotelu. V rámci pobytu se těšte na neomezenou pohodu ve wellness
zóně, kde najdete saunu, vířivku a bazén.
Dobré vědět: Wellness je pro vás k dispozici až od ledna 2023, není tedy
součástí letošních podzimních termínů.
Dobrý den, Karolíno. Děkuji za Váš dotaz. Nabídku jsme nyní aktualizovali. Nemusíte se bát, opravdu je v ceně wellness. :) Krásný den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, je možné vést s sebou kola a popřípadě jestli je možnost je mít někde v hotelu přes noc uskladněné? Děkuji V.Kosová
Dobrý den, Věro. Děkuji za Váš dotaz. Momentálně ho řeším s poskytovatelem. Až budu vědět více, ozvu se. S přáním krásného dne, Johanka
Dobrý den, mohu prosím Vás přijet se dvěma Anglickéma buldokama.
Děkuji za informaci
Dobrý den, Jitko,
děkujeme za Váš dotaz.
Domácí mazlíčci jsou za příplatek 70 PLN/noc.
Hezký den,
Helena
Dobrý den, jsou v nabídce polopenze (bufetu) i bezlaktózová a bezlepková jídla? Děkuji
Dobrý den, Michale. Co se týče nabídky bufetu, tady si každý přijde na své. Je ale nezbytné, domluvit se s hotelem s dostatečným předstihem ohledně pečiva aj. Přikládám kontakt: booking@factoryresort.pl. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, máme dva terapeutické psi s maminkou, civavy. Mají obě do 2 kg. Je možné je vzít s sebou? Děkuji.
Dobrý den, Simono. Děkuji za Váš dotaz. Pejsky je možné vzít s sebou a to konkrétně za příplatek 70 PLN/noc. S přáním krásného dne, Johanka
Dobrý den, chci se zeptat, zda je možné objednat pobyt od 26.7. do 2.8. pro 2 dospělé a dítě 15let. Děkuji P.
Dobrý den, Petro,
děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si rezervovat či ověřit termín pobytu. :)
1. zvolte variantu pobytu
2. vyberte si termín pobytu
3. navolte počet osob (není-li striktně dán počet osob pro pobyt)
4. do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava aj.), další požadavky
5. přejděte k platbě
6. voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, jak je to s parkováním u hotelu ?
Děkuji
Dobrý den, Martine. Děkuji za Váš dotaz. V sekci Příplatky uvádíme, že parkování možné je za příplatek 50 PLN/noc. Ten se platí přímo na místě. :) Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, jak je to s covidem na tomto hotelu? Musíme být ockovany? Musíme mít test ? Nebo se to vůbec neřeší ?
Hezký den, Martine, děkuji Vám za dotaz. Aktuálně neevidujeme žádné povinnosti spojené jak s očkováním, tak s testováním před příjezdem do hotelu. :-) S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den, je možná platba přes FKSP? Děkuji
Hezký den, Aleno, děkuji Vám za dotaz. Pokud nabídka neobsahuje žlutý štítek Platba z FKSP, tak to bohužel nelze. Mohu Vám ale nabídnout ještě jinou možnost. Na našich stránkách můžete zakoupit také FKSP POUKAZ (https://www.slevomat.cz/fksp/poukaz). Stačí si zvolit hodnotu poukazu, vyplnit fakturační údaje vašeho zaměstnavatele a objednat jej. Vašemu zaměstnavateli pak předáte vytvořenou zálohovou fakturu nebo daňový doklad. Jakmile k nám platba dorazí, můžete si z poukazu nahrát kredity (https://www.slevomat.cz/darkovy-poukaz/uplatnit?rel=zkpodpora) na váš uživatelský účet a zakoupit si vámi vysněný pobyt. S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den, uvažuji o dovolené v tomto místě, dostanu se do tohoto mista vlakem? Nebo autobusem o kterém se zmiňujete! Potřebují si vzít sebou elektrokolobezku a potom jestli lze ji mít v hotelu? Hůře se mi chodí, tak ze zdravotních důvodů!
Hezký den, Jano, děkuji Vám za dotaz. Dle informací od poskytovatele služby se resort nachází 12 minut chůze od vlakového nádraží, můžete proto cestovat i vlakem, doporučím Vám ale, si před cestou ověřit vlakové spojení. :-) Také mají dostupné garáže, kde byste si mohla koloběžku uschovat. S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
… ještě zopakuji část svého dotazu: jak si mohu předem určitě
zajistit parkování u Baltyku?
Za ostatní odpovědi děkuji, mrzí mne, že nemáme výhled na moře. Ani
v květnu?
Díky,
Petr Trojan
Dobrý den Petře, děkuji za Váš dotaz. Pokud si chcete zajistit parkování je třeba předem kontaktovat recepci a dohodnout se, protože tento příplatek se hradí již přímo na místě. Na typu pokoje je taktéž třeba dohodnout se s hotelem, protože rozmístění hostů podle pokojů si určuje sám. V tomto případě bych Vás tedy poprosila kontaktovat přímo hotel s konkrétním termínem v květnu kdy byste chtěl jet a zároveň se s nimi mohl dohodnout ohledně Vašeho požadavku. Recepci hotelu můžete kontaktovat buď na telefonním čísle: +48 94 713 52 00 nebo na emailové adrese: booking@factoryresort.pl. Přeji krásný den, Denisa ze Slevomatu.
Dobrý den,
mám dvě otázky, které se tady sice objevily, leč odpovědi nejsou dvakrát
jasné či přesné.
1/ Počátek května je za námi, ale objednat pokoj s výhledem na moře
nelze. Jak si ho zajistit a jaký bude případný doplatek na místě, když to
nelze přes Slevomat?
2/ Jde o parkování… Někde jsem si přečetl, že je v ceně voucheru,
jinde zas 50 zl za noc, na stránkách balíku je 49 za noc… Co z toho
platí, nejlepší je, když je v ceně voucheru a potom, jak si ho zajistím,
abych měl jistotu, že tam budu parkoviště ani mít k dispozici.
Moc díky, rád s vámi putuji:-)
Petr Trojan
Dobré den
.Naneštěstí nemáme pokoje s výhledem na moře.Parkování stojí 50pln na den
.
Dzień dobry
Niestety nie posiadamy pokoi z widokiem na morze.Parking kosztuje 50pln za
dobę
Dobrý den, chci se zeptat, zda jsou na pokoji k dispozici župany a zda jsou v ceně s polopenzí základní nápoje (voda, džus, kafe, čaj)? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Pavlíno. Podařilo se mi pro Vás získat odpověď přímo od poskytovatele služby:
„Župany jsou pro hosty k dispozici na pokoji. K večeři je k dispozici voda a čaje ostatní nápoje jsou za poplatek.“
S přáním krásného dne, Karel
Nikde jsem neviděla, kde si mohu vybrat pokoj s balkónem, můžete mi poradit?
Všechny pokoje jsou velké a klimatizované. Pokoje s balkonem budou
k dispozici od 1. května.
Ptala jsem se na pokoje s balkonem, odepsali jste mi, že budou k dispozici od 1. května, děkuji, ale šlo mi o to, když budu objednávat nyní, tak kde mám vyznačit, že bych chtěla s balkónem, chceme jet v srpnu. Děkuji 😉
Dobrý den, Jiřino. Děkuji Vám za dotaz. Veškeré požadavky, je nezbytné napsat do poznámky při vytváření objednávky, nebo po zakoupení voucheru kontaktovat poskytovatele služby a tuto informaci dodat. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,prosím je u tehle nabídky parkování v ceně voucheru? Nikde jsem se nedočetla. Děkuji ,Lenka
Krásný den, Lenko, děkuji vám za dotaz. Parkování je za příplatek 50 PLN/noc :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
děkujeme Slevomat za vrácení kreditu za parkování a stravování, které jsme zaplatili. Službu budeme nadále využívat.
Krásný den, Iryno, děkuji vám za zpětnou vazbu. Jsem ráda, že se vám s kolegy podařilo celou situaci vyřešit k vaší spokojenosti :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
DOBRÝ DEN PÍŠE SE ŽE JE PARKOVÁNÍ V CENĚ, ALE ČETLA JSEM ŽE S TÍM JE BROBLÉM, MŮŽETE TO PROVĚŘIT. A DÁLE DOTAZ OHLEDNĚ POKOJE S BALKÓNEM. DĚKUJI,
Krásný den, Andreo, děkuji vám za dotaz. Parkování je skutečně v ceně voucheru, nemáme však žádnou zpětnou vazbu, že by s parkováním byl problém a věřím, že pokud by tomu tak bylo, informace by se k nám již dostala. Přímo v nabídce si můžete vybrat ve vámi preferovaný termín i typ pokoje :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, platí neomezený vstup do wellness v období 4–8.10.2023
Děkuji
Chmelova
Hezký den, Libuše, děkuji vám za dotaz.
Ano, i v termínu 4. – 8. října máte v rámci pobytu neomezený vstup do wellness zóny v čase 9:00–21:00 hod.
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza