Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně v pracovní dny nejpozději 24 hodin před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s poskytovatelem služby.
podle instrukcí v inzerátu jsem napsal e-mail, ale bez odezvy. Pak jsem za
týden volal a to mi bylo řečeno, že je zrovna vyučovací hodina a že se
ozvou. Další týden jsem napsal druhý e-mail a další volání a opět bez
odezvy.
Tak já nevím, je to stále aktuální inzerát?
text e-mailu, aby nedošlo k mylnému názoru, že jsem třeba nebyl
slušný==
Dobrý den,
já se s Vámi nedokážu spojit. Můžete mi prosím navrhnout nějaký
termín?
Nebo není nabídka již aktuální?
Moc děkuji a přeji hezký den
Martin
Slevomat.cz
Hezký den, Martine, děkuji Vám za dotaz. Dle informací od poskytovatele
služby se s Vámi již individuálně spojili a a termín máte domluvený,
proto Váš dotaz uzavírám jako vyřešený. S přáním hezkého zbytku dne,
Tereza
Rosta Vanicek
Dobry den, chci se zeptat. Potrebuji zlepsit svou anglictinu z A1 nejlepe na
B1 aspon, mam na to asi pul roku. Je realna sance, ze bych se mohl ucit u Vas?
Potrebuji to na kurz programovani.
Slevomat.cz
Dobrý den, Rosťo. Děkujeme za Váš dotaz. Určitě se bude jednat
o intenzivní přípravu. Doporučuji kontaktovat přímo lektorku, abyste se
dohodli na možnostech, aby Vám kurz co nejvíce pomohl. Přeji Vám hezký
den. Matěj, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
podle instrukcí v inzerátu jsem napsal e-mail, ale bez odezvy. Pak jsem za týden volal a to mi bylo řečeno, že je zrovna vyučovací hodina a že se ozvou. Další týden jsem napsal druhý e-mail a další volání a opět bez odezvy.
Tak já nevím, je to stále aktuální inzerát?
text e-mailu, aby nedošlo k mylnému názoru, že jsem třeba nebyl slušný==
Dobrý den,
já se s Vámi nedokážu spojit. Můžete mi prosím navrhnout nějaký termín?
Nebo není nabídka již aktuální?
Moc děkuji a přeji hezký den
Martin
Hezký den, Martine, děkuji Vám za dotaz. Dle informací od poskytovatele služby se s Vámi již individuálně spojili a a termín máte domluvený, proto Váš dotaz uzavírám jako vyřešený. S přáním hezkého zbytku dne, Tereza