Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. 387 006 200 nebo e‑mailem na recepce@parkhotel-hluboka.cz
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Větší pokoj s max. 2 přistýlkami vč. minerálky (0,75 l) a kávy (espresso coffee set) je možný za doplatek 500 Kč/pokoj/noc. Ohledně dostupnosti větších pokojů kontaktujte přímo recepci.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobry den, lze pobyt plati kartou benefit plus. Dekuji za odpoved
Slevomat.cz
Dobrý den, Zdeňko, děkuji vám za dotaz. V nabídce je i sekce Benefity,
na kterou když kliknete tak uvidíte, že použít Benefity Plus můžete.
Přeji vám pěkný den, Honza
Lenka Javorská
Dobrý den,prosím má Parkhotel výtah a jsou některé pokoje
s balkonem?Děkuji za odpověď Lenka Javorská
Slevomat.cz
Hezký den, Lenko, děkuji za Váš dotaz. Součástí hotelu je také výtah
do vyšších pater. Žádný z pokojů ale bohužel nedisponuje balkónem.
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Tomáš Škraňka
Dobrý den. 60 minut wellness je privátních, nebo společných? Děkuji za
odpověď. Tomáš Škraňka.
Slevomat.cz
Dobrý den, Tomáši. Ověřil jsem pro Vás dotaz ohledně wellness a jedná
se o sdílený prostor. :) S přáním krásného dne, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, lze pobyt plati kartou benefit plus. Dekuji za odpoved
Dobrý den, Zdeňko, děkuji vám za dotaz. V nabídce je i sekce Benefity, na kterou když kliknete tak uvidíte, že použít Benefity Plus můžete. Přeji vám pěkný den, Honza