Pobyt u Baltského moře v Polsku: moderní apartmány, polopenze, střešní terasa i wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Halo, czy macie przechowalnię rowerów?Dziękuję
Witam,
Mamy stojaki przy recepcji lub można wynająć garaż i tam trzymać.
Pozdrawiamy
Dobrý den, prosím je v každém pokoji balkon/terasa? A v případě obsazenosti 4 dospělí plus dítě 3 roky, jaký je vhodný zvolit pokoj? V nabídce my to nabízí 3 ale nevidím mezi nimi moc rozdíl. Děkuji
Dobrý den, Michaelo, ano v každém pokoji bude balkon/terasa. Na fotkách to také uvidíte, když si zobrazíte galerii pokoje. Rozdíl je hlavně ve velikosti pokojů a ve vybavení. Junior je základní, Prestige je nejlepší a největší. Pokoje mají rozkládací pohovky, takže pro 4 dospělé bych doporučil pokoj Prestige, ale vyspíte se určitě pohodlně i v pokoji Junior. Přeji pěkný den, Honza
Dobrý den, chci se zeptat, zda je v apartmánu i lednice. Děkuji.
Tak, jest lodówka.
Prosím aktuální cena parkovného ?máme k vám namířeno ,příjezd 21 května na 4noci ,a půjčení županu na pokoj cena ?Děkuji 😊 Karel
Parking i garaż to koszt 30,00/doba.
Dnes objednáno tak už se těšíme ,doufám tedy že se domluvíme 🙈
Witam,
Też tak myślę.
Pozdrawiamy
Dobry den, mohu prosim ješte dotaz dite 3 roky po zadani zdarma bez naroku na luzku a stravu, jsk tedy ze stravou pro dite? Da se připlatit, muze i do welnes? A je moznost detske postylky? "Dekuji za odpoved 😊
Witam,
Dzieci do lat 4 są za darmo i korzystają bezpłatnie ze wszystkich
usług.
Pozdrawiamy
Dobrý den ,při rezervaci na 5dnu 2 dospělí a dítě 3roky ,bude pokoji přistýlka nebo jen manželská postel v apartmánu DeLuxe ?a poplatek za parkování a turistický poplatek dá se platit kartou ?,nebo jen zlotymi v hotovosti ?Děkuji za odpověď s pozdravem Nováková
Witam,
Na chwilę obecną nie odpowiem czy będzie to pokój z dodatkową sofą czy
tylko łóżko małżeńskie. Wszystko zależy od rezerwacji. Dzieci do lat
3 śpią z rodzicami.
W obiekcie można płacić kartą i gotówką.
Pozdrawiamy
Dobrý den, apartmán Deluxe nemá fotografie. Je zde rozkládací pohovka i kuchyňský kout? Dekuji
Dobrý den, Petro. Děkuji za Váš dotaz a upozornění. V části apartmánů Deluxe pohovka je. Pokud zadáte do rezervace více jak 2 osoby, automaticky Vám bude apartmán s pohovkou přidělen. Kuchyňský kout zde není. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,
na stránkách jsem nenašla nikde popis/foto z Wellness. (Wellness: Vnitřní
bazén s atrakcemi, 2 vířivky s hydromasážními tryskami)
Co vše je myšleno popisem bazén s atrakcemi? Tobogány/skluzavky nebo jen
Divoká řeka? Případně máte odkaz na stránky s fotografiemi wellness?
Děkuji
Witam,
Posiadamy basen z deszczem wodnym, jacuzzi, saunę suchą i łaźnie
parową.
Zdjęcia na stronie www.baltic-cliff.pl
Pozdrawiamy
Dobrý den, jak daleko je centrum města.?
Je možno jít k moři s pejskem? Dekuji
Dobrý den, Ivano, děkuji za dotaz. Do centra je to cca 400 metrů. Pláž je vhodná pro psy, jenom je třeba po nich uklízet. S přáním hezkého dne, Honza
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda jsou na pokoji župany do wellness nebo alespoň zdarma k zapůjčení a zda jsou základní nápoje (džus, kafe, voda) k polopenzi zdarma či za poplatek? Děkuji moc za odpověď.
Witam,
Szlafrok jest płatny 10,00/doba za osobę. Do śniadania serwujemy: kawę,
herbatę, mleko, wodę i soki. Do kolacji- woda, soki, herbata.
Pozdrawiamy
Dobrý den, máme dva poukazy na pobyt u vás. Jeden pro 2 osoby a obsahuje
,,Masáž obličeje nebo zad pro 2 osoby (25 minut)” a druhý poukaz je pro
3 osoby a obsahuje ,,Masáž obličeje nebo zad pro 2 osoby
(25 minut)”.
První má otázka: Kdy a kde se tyto masáže objednávají? Až ba místě či
předem před příjezdem?
Druhá otázka: Lze na místě či dopředu dokoupit 1 stejnou masáž pro
pátého člena?
Děkuji
Krásný den, Terezo, děkuji vám za dotaz. Procedury si objednáváte až na místě :-) Ohledně možnosti přikoupení další masáže prosím kontaktujte přímo hotel na tel. +48 605 930 095 či e-mailu monika@baltykoperator.eu. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den,
stravování, formou polopenze – bufet. Jsou v ceně zahrnuty i nápoje,
nebo je nutné doplácet na místě? Děkuji M. Kašparová
Krásný den, děkuji vám za dotaz. V tuto chvíli pro vás informaci ověřujeme. Jakmile vše prověříme, budeme vás zde informovat, poprosím vás tedy nyní o strpení. Děkuji za pochopení a mějte moc hezký den, Kristýna
Krásný den, Martino, děkuji vám za strpení. K snídani je podávána káva, čaj a džus. K večeři je podávána voda, čaj a džus. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda je ve dnech 19.-25.8.23 volný Apartmán Junior (26–34 m²), kde by byl k dispozici samostatný balkon či terasa? Je v tomto apartmánu k dispozici klimatizace? Děkuji za odpověď a přeji hezký den :-)
Witam,
Posiadam wolny apartament z balkonem lub tarasem. Niestety nie posiadają one
klimatyzacji.
Pozdrawiamy
Dobrý den jak se určuje cena za psa?? Máme 2X BASETHOUND (STŘEDNÍ PLEMENO) JAKÝ BY BYL TEDA POLATEK?. Halo, jak ustalana jest cena za psa?? Mamy 2X BASETHOUND (ŚREDNIA RASA), JAKA BYŁABY OPŁATA?
Witam,
Koszt za psa to 50zł./ za dobę. Czyli przy 2 psach to byłoby
100,00/doba.
Pozdrawiamy
Dobrý den,mohla bych se zeptat jak velký je pokoj Deluxe nikde jsem nenašla moc děkuji s pozdravem Kája Zavřelová
Witam,
Ma 20m2.
Pozdrawiamy
Dobrý den,
ráda bych se zeptala jestli jsou na pokojích k dispozici ručníky.
Děkuji za odpověď.
Krásný den, Kláro, děkuji vám za dotaz. Ano, ručníky jsou součástí vybavení :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, když pořídíme voucher na týdenní pobyt pro
2 dospělé a dítě v srpnu, zda můžeme doplatit malého pejska na místě,
pokud bychom ho brali také? A zda je u Vás problém s bezlepkovou stravou,
nebo jsou označeny u jídel alergeny?
Děkuji Klára Kováříková
Krásný den, Kláro, děkuji vám za dotaz. S pejskem je možný pobyt za příplatek 50–100 PLN/noc, který se hradí na místě. Ohledně speciální diety prosím kontaktujte přímo hotel na tel. +48 605 930 095 či e-mailu monika@baltykoperator.eu, kde se nejlépe domluvíte na možnostech :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý deň, má apartmán Deluxe balkon pripadne terasu ? Nikde som nenašla fotky.
Vítejte,
.DeLuxe mají společnou terasu.
.Dobrý den, máme dva poukazy na pobyt u vás. Jeden pro 2 osoby a obsahuje
,,Masáž obličeje nebo zad pro 2 osoby (25 minut)” a druhý poukaz je pro
3 osoby a obsahuje ,,Masáž obličeje nebo zad pro 2 osoby
(25 minut)”.
První má otázka: Kdy a kde se tyto masáže objednávají?
Druhá otázka: Lze na místě dokoupit i jednu masáž pro pátého
člena?
Předem děkuji za odpověď
TL
Dobrý den, zajímalo by mě vaše jméno, protože to nemohu ověřit.
Pozdravy
Dobrý den
Máme rezervovaný Apartmán DeLuxe a chci se zeptat jestli jsou součástí
apartmánu wc a sprcha? Nikde jsem nenašla foto apartmánu.
Dekuji
Julie
Hezký den, Julie, děkuji za Váš dotaz. Ano, součástí apartmánů je také prostorná koupelna vybavená sprchovým koutem a WC. S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
dobrý den, má apartmán oddělené ložnice – v případě objednání aparmánu pro 4 osoby?
Vítejte,
Pouze Prestige Plus, který Slevomat nenabízí.
S pozdravem
Máte nějaký volný termín v Červen 2023…Czy masz wolny termin w czerwcu 2023 r
Dobrý den Zbyňku, děkuji za Váš dotaz. Voucher má platnost do 1.6. 2023, proto není možné si vybrat termín na Červen. Přeji krásný den, Denisa.
Je možné uschovat kola?
Tak, jak najbardziej. Koszt 30,00/doba.
Dobrý večer. Chtěla bych se zeptat. Kdybychom chtěli All Inclusive, co je potřeba
Witam,
A na czym ten All Inclusive polega?
W cenie jest : wyżywienie, basen, sauny. Płatne dodatkowo: parking, opłata
miejscowa i ewentualne zabiegi spa.
Pozdrawiamy,
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, máme rezervaci na 24–28.7.2023 i malou čivavou.
Může můj pes s námi i do restaurace ? Jsou v koupelně krom ručníku také kosmetické potřeby, jako je sprchový gel, šampon , tělový krém??? Župany jsou na pokojích k dispozici? Děkuji za brzkou odpověď :)
Witam,
Koszt za pieska 30,00/doba. Ręczniki są na wyposażeniu. Niestety ale żel, szampon i krem , musicie sobie przywieźć. Szlafroki – wypożyczenie 10,00/doba.
Pozdrawiamy