První australské sushi v Evropě!
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Sushi prodávame na rolky, u stredního menu je použito 10 rolek.
Dobrý den, zajímá mě zdali u středního menu je tedy podle obrázku 36ks sushi? Děkuji
Dobry den,
je Vase menu vhodne pro bezlepkovou dietu ?
vice k diete na www.celiak.cz
Pouzivate napr.sojovou omacku a jina koreni bez prisad na bazi psenice ?
Dobrý den,
k vašemu dotazu se neumím kvalifikovane vyjadrit.
Muj osobni nazor je, že ano. Zminovana sojová omáčka je od firmy Kikkoman, a
ke konzumaci našich rolek není potrebna.
Dobry den,
je mozne i take away?
Dobrý den,
ano, rolky jsou nakrájený na tác s víčkem a je jenom na zákaznicích
jestli si je vezmou sebou nebo ne.
Dobry den, pro kolik osob byste doporucili stredni a velke menu?
Dobry den, stredni menu bych doporucil pro 3–5 lidi a velke menu pro 5–7 lidi.
Dobrý den, nemám ani tak dotaz, jako spíš recenzi. Byl jsem hned včera
s kuponem na střední menu, konzumace v restauraci. Toto menu naprosto
dostačuje pro 2 osoby. Sushi bylo luxusní, zajímavé kombinace, skvěle jsme
si pochutnali. Rolky jsou oproti standardnímu maki trochu tlustší, tak se pak
s hůlkama dost zápasí :-)
Prostředí odpovídá stylu fast food, všude čisto, příjemné prostředí.
Obsluha za pultem milá a usměvavá. Snad jen s parkováním je to trochu
mrzuté, ale hned vedle restaurace jsou placené garáže. Takže závěrem: Pro
ty kdo váhají – neváhejte :-)
Dobrý den, kolik měří 1 rolka v celku? děkuji za odpověď
Dobrý den, délka jedné rolky je 9 cm.
Dobrý den, fotky jsou pouze ilustrativní nebo tak vypadá opravdu menu?
Dobry den, fotky jsou z realniho menu.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, proč je nutná rezervace den dopředu při take away? Pracuji hned vedle a vždy když jdu okolo, restaurace je prázdná (přestože sushi je moc dobré) – takže o přemíře zákazníků se mluvit nedá. Navíc je sushi rychlé na přípravu, takže jedno menu se dá připravit během 15 min. Škoda, že nejde vyzvednout i na počkání nebo při rezervaci pár hodin dopředu – mysím, že byste tak získali i více zákazníků. Člověk nikdy neví jestli bude mít druhý den chuť na sushi či ne.. Jinak chválím, obsluha příjemná, ale tento servis by chtěl vylepšit. Děkuji
Dobrý den,
podmínka rezervace den dopředu je z důvodu, že chceme garantovat každému, kto si zakoupil voucher, kompletní nabízené menu. Stane se totiž, že některé položky jsou vyprodané a jejich příprava je časově náročná.