Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +36 84 312 422 nebo e‑mailem na reservation@hotelsungarden.hu (anglicky, německy či maďarsky).
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš email pomoc@slevomat.cz.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Pokud budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
V případě, že ve vámi vybraném termínu pobytu nebude možné se z kapacitních důvodů ubytovat, můžete si zakoupit otevřený voucher a doplatit za pokoj vyššího standardu po dohodě s recepcí.
Pokud plánujete navštívit hotel s domácím mazlíčkem, informujte o tom recepci předem.
Pozor: Při ubytování je nutné, aby se každá osoba (i děti) prokázala dokladem totožnosti nebo cestovním pasem.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, jsme 2 dospělí + 4 děti (5–13 let). Je nějaká možnost
ubytování na jednom pokoji nebo je nutné zvolit 2× pokoj pro 1 dospělého
+ 2 děti? Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den Jano, děkuji za Váš dotaz. Hotel nabízí přímo v nabídce
i rodinný pokoj, je u něj ale stanovená maximální kapacita pokoje na pět
osob. Záleží tedy i na věku dětí, protože pokud je dítě mladší než
6 let tak je možné aby spalo na přistýlce. V tomto případě by bylo, ale
lepší kontaktovat hotel a zeptat se je na možnosti ubytování s dětmi.
Hotel můžete kontaktovat buď na telefonním čísle: +36
84 312 422 nebo emailové adrese: reservation@hotelsungarden.hu.
Přeji krásný den, Denisa ze Slevomatu.
Lukáš Bláha
Naprosto nepřiměřená kalkulace a diskrimanace rodin s více dětmi.
Máme dvě děti (3 měsíce a 1,5 roku).
Kdyby jsme jeli ve třech, platíme za 5 dní 8500 Kč, ale když chceme jet
s dalším miminem, tak musíme platit víc jak dvojnásobek?!
Slevomat.cz
Krásný den, Lukáši. Nepřiplácíte však za další dítě, ale za
větší pokoj, které je nutné již ve vyšším počtu osob mít :-) Mějte
hezký den.
Kateřina
Dobrý den, jaká je prosím otevírací doba Wellness v únoru? Jaký je
čas podávání večeře? Děkuji.
SunGarden Wellness & Conference Hotel**** superior
Milá Kateřino,
otevírací doba wellness: 08:00–20:00
Večeře: v restauraci se podávají večeře: 18:00–21:00
Snídaně: 07:00–10:00 hod.
Děkujeme,
Hotel Sungarden
Dobrý den, jsme 2 dospělí + 4 děti (5–13 let). Je nějaká možnost ubytování na jednom pokoji nebo je nutné zvolit 2× pokoj pro 1 dospělého + 2 děti? Děkuji.
Dobrý den Jano, děkuji za Váš dotaz. Hotel nabízí přímo v nabídce i rodinný pokoj, je u něj ale stanovená maximální kapacita pokoje na pět osob. Záleží tedy i na věku dětí, protože pokud je dítě mladší než 6 let tak je možné aby spalo na přistýlce. V tomto případě by bylo, ale lepší kontaktovat hotel a zeptat se je na možnosti ubytování s dětmi. Hotel můžete kontaktovat buď na telefonním čísle: +36 84 312 422 nebo emailové adrese: reservation@hotelsungarden.hu. Přeji krásný den, Denisa ze Slevomatu.