Dobrý den, 6.12. jsem objednával a rovnou zaplatil kávy a kvetoucí čaje
z Vašeho obchodu. Doprava byla zvolena přes zásilkovnu. Přestože nyní
u objednávky vidím stav připraveno k vyzvednutí, neobdržel jsem dosud,
tak jako pokaždé když mi něco doručuje zásilkovna, ani informaci o tom,
že by nějaké zboží převzali k přepravě a budou ho doručovat, ani
o tom, že by snad nějaké zboží bylo připraveno k vyzvednutí.. Jelikož
se jedná o vánoční dárky, zajímá mě, v čem je problém a zda se
podaří zboží doručit do vánoc. Děkuji, Vlček
Slevomat.cz
Krásný den, Adame, děkuji vám za dotaz. Pro prověření objednávky
prosím kontaktujte přímo prodejce či mé kolegy ze zákaznické péče,
kteří vám s prověřením pomohou :-) Kolegy můžete kontaktovat zde: https://www.slevomat.cz/kontakt.
Mějte hezký den, Kristýna
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, 6.12. jsem objednával a rovnou zaplatil kávy a kvetoucí čaje z Vašeho obchodu. Doprava byla zvolena přes zásilkovnu. Přestože nyní u objednávky vidím stav připraveno k vyzvednutí, neobdržel jsem dosud, tak jako pokaždé když mi něco doručuje zásilkovna, ani informaci o tom, že by nějaké zboží převzali k přepravě a budou ho doručovat, ani o tom, že by snad nějaké zboží bylo připraveno k vyzvednutí.. Jelikož se jedná o vánoční dárky, zajímá mě, v čem je problém a zda se podaří zboží doručit do vánoc. Děkuji, Vlček
Krásný den, Adame, děkuji vám za dotaz. Pro prověření objednávky prosím kontaktujte přímo prodejce či mé kolegy ze zákaznické péče, kteří vám s prověřením pomohou :-) Kolegy můžete kontaktovat zde: https://www.slevomat.cz/kontakt. Mějte hezký den, Kristýna