Dobrý den, je možné na prohlidky v angličtině nebo jenom
v češtině?
Děkuji moc
Hezký den, Vincente, děkuji Vám za dotaz. Na stránkách poskytovatele služby jsem pro Vás našla informaci, že prohlídka pivovaru v cizím jazyce – anglickém či německém, do 10 osob je za příplatek 700 Kč. S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den, je možno v krcme používat IQOS?
Dobrý den, Barboro. Děkujeme za Váš dotaz. Kouření IQOS v prostorách krčmy je pouze na dohodě mezi Vámi a obsluhou. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den
Je možné dostat jednu žranici pro vegetariána ?
Díky za info
Irena
Krásný den, Ireno, děkuji vám za dotaz. V případě individuální úpravy jídelníčku je nejlepším způsobem kontaktovat přímo poskytovatele, s kterým se na možnostech můžete domluvit :-) Poskytovatele můžete kontaktovat na tel. +420 727 819 134 či e-mailu poukaz@detenice.cz :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, je možné vzít 3× voucher a třílůžkový pokoj?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, ano, tato varianta je možná. Poté stačí nahlásit při rezervaci pokoje. Zámecký resort Dětenice
Dobrý den, prosím o info ohledně pobytu s dětmi 13 a 6 let… Píšete příplatek 600 za dítě a noc se snídaní, ale co ten večerní program s večeří? Děkuji za odpověď. Lenka
Hezký den, Lenko, děkuji za Váš dotaz. Cena 600,–Kč se vztahuje opravdu pouze jen na noc se snídaní. V případě zájmu o večerní program a večeři činí doplatek 850,– Kč a je možné ho zaplatit na místě. S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat zda je pravda, že si sebou můžeme přivést pejska do
hotelu. Děkuji za odpověď.
Krásný den, Zuzano, děkuji vám za dotaz. Pejska je možné s sebou vzít za příplatek 200 Kč na noc :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, aktuálně nabízíte vouchery s platností do 27.04.2023. Co se s voucherem stane, když ho nestihnu vybrat do tohoto termínu. Děkuji za odpověď.
Krásný den, Veroniko, děkuji vám za dotaz. Pokud víte, že voucher nestihnete využít, můžete jej například darovat či prodat, není nijak vázán na jméno :-) Pokud voucher však nevyužijete vůbec, voucher propadá. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobry den, chapu spravne, ze pro 2 osoby (1 pokoj) potrebuju koupit
2 vouchery?
Dekuju
Dobrý den, Petře. Děkujeme za Váš dotaz. Je to tak, pokud si přejete
objednat pokoj pro 2 osoby, je zapotřebí zakoupit voucher dvakrát. Voucher
v naší nabídce je koncipován pro 1 osobu.
Přeji hezký den. Anička, Slevomat.cz
Dobrý den, ráda bych si objednala Vaši nabídku přes Benefit Plus, potřebuji tedy nabít kredity – body, a nejsem si jista na jakou službu. Zda cestování, či zábava a volný čas, či restaurace? Děkuji.
Dobrý den, Petro. Tato nabídka spadá do kategorie Cestování. Při nahrávání Vašich benefitních bodů zvolte tuto kategorii a v kroku platba je poté lze uplatnit. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na slevomat.cz/kontakt. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den takže to chápu dobře když budu chtít dva vouchery tak musím to koupit 2krat že ?Děkuji Hricova
Dobrý den, Barboro. Děkuji za Váš dotaz. Ano přesně tak, pokud budete
chtít dva vouchery, je potřeba zakoupit nabídku dvakrát.
Přeji hezký den. Anička, Slevomat.cz
Dobrý den, máte volný termín mezi 6. až 10.2.2023? Děkuji
Dobrý den, Martino. Termín je nutné zamluvit (nebo ověřit) dostatečně předem na e‑mailu poukaz@detenice.cz (do e‑mailu napište požadovaný termín a kódy voucherů), popřípadě na tel. 727 819 134 (v pracovních dnech od 9:00 do 17:00). S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, je možné objednat pro dva dospělé a dvě děti 12 a 15 let? Mají pokoj pro čtyři? Jaká bude cena? Děkuji L.
Dobrý den, Lucie. Děkujeme za Váš dotaz. Cena u nás na Slevomatu platí při obsazení pokoje 2 osobami, tj. při zakoupení 2 voucherů. Příplatek za přistýlky pro děti doplatíte na místě. Přistýlka pro dítě starší 3 let a další dospělou osobu za 600 Kč / noc se snídaní. Doporučuji před nákupem voucheru ověřit u provozovatele dostupnost vícelůžkových pokojů. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den. Jsou volna prosím dvě místa v termínu 27.11.-28.11. ? Měla bych zajem. Poradíte mi jak termín zarezervovat? Dostala jsem poukaz na Slevomat a rádi bychom s partnerem přijeli v tento termín. Děkuji za brzkou odpověď.
Dobrý den, Moniko. Děkuji Vám za dotaz. Termín je nutné zamluvit či ověřit termín dostatečně předem na e‑mailu poukaz@detenice.cz (do e‑mailu napište požadovaný termín a kódy voucherů), popřípadě na tel. 727 819 134 (v pracovních dnech od 9:00 do 17:00). Vzhledem k velkému zájmu doporučujeme rezervaci vybraného termínu v co největším předstihu. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den je velký termín 29.10 do 30.10 děkuji
Dobrý den, Ilono. Děkuji Vám za dotaz. Termín je nutné zamluvit (nebo lze ověřit) dostatečně předem na e‑mailu poukaz@detenice.cz (do e‑mailu napište požadovaný termín a kódy voucherů), popřípadě na tel. 727 819 134 (v pracovních dnech od 9:00 do 17:00). S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, potřebuji rezervaci 28.-29.10.2022 pro 2 osoby, prosím
o ověření dostupnosti.
Děkuji Knyblová
Dobrý den, Gabrielo. Ubytování v termínu 28.-29.10.2022 pro 2 osoby
není možný. V případě výběru jiného termínu si prosím dostupnost
ověřte telefonicky, přidávám kontakt:
+420 727 819 134. Přeji hezký den, Anička, Slevomat.cz
Dobrý den
je možno vzít 4× woucher jedeme tam se známýma máte i pokoj
4 lůžka?
díky za info
Petr
Dobrý den, ano, je možné objednat 4 ks voucherů a 4lůžkový pokoj či 2×2lůžkový pokoj. Děkuji
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den.
Mám dotaz na termín 30.4. až 1.5.
Děkuji
Hezký den, Miloslave, děkuji Vám za dotaz. Informace k termínům a rezervaci je potřeba ověřit a zamluvit přímo u poskytovatele služby, a to na emailové adrese poukaz@detenice.cz, nebo telefonním čísle 727 819 134 (v pracovních dnech od 9:00 do 17:00). S přáním hezkého zbytku dne, Tereza