Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Dovolená v hotelu Pinia Hotel & Resort ve Špindlerově Mlýně: wellness, jídlo a moře výletů
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
- Otevřené vouchery: Termín si zamluvte na e‑mailu reservations.phsm@piniahotelandresort.cz nebo na tel. 499 421 080.
- Důležité: Ve dvoulůžkovém pokoji je možné ubytovat max. 3 osoby (a to včetně dětí).
- Pokud žádáte ubytování pro více než 3 osoby, kontaktujte rezervační oddělení hotelu ještě před zakoupením voucheru. Rezervační oddělení prověří kapacitu větších pokojů v požadovaném termínu a bude vás informovat o výši příplatku.
- Dobré vědět: Vstupy do bazénu, vířivky, sauny a fitness jsou možné s ohledem na aktuální nařízení vlády.
- Důležité: V termínu 31. 10. – 30. 11. 2022 je plánovaná odstávka bazénu a vířivky.
- K dispozici je dětský koutek, dětské hřiště, dětská postýlka, jídelní židlička
- 1 dítě do 2,9 let na přistýlce (a se dvěma dospělými): zdarma
- Příplatky za starší děti a podmínky ubytování najdete u každé varianty v sekci Příplatky.
- Domácí mazlíčci: 400 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
je u vás možnost bezlepkové stravy, popř. se individuálně domluvit?
Děkuji.
Dobrý den Markéto,
děkujeme Vám za zájem o ubytování v Pinia Hotel & Resort
Bezlepkovou stravu umíme zajistit.
V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.
S pozdravem
Pinia Hotel Špindlerův Mlýn
Dobrý den, chtěla bych požádat o kalkulaci pro 2 dospělé a 2 děti
/12,16/ pro všechny s polopenzí od 8.7.- 12.7
Děkuji
Dobrý den,
Vámi požadovaný termín je dostupný. Doporučujeme zakoupit 2× Vámi
vybraný voucher dle nabídky na portálu Slevomat.
Hezký den, rezervační odd. PHSM
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat Slevomatu, zda lze pobyt hradit přes fksp.
Děkuji.
S pozdravem a přáním hezkého dne Kubáčová Marie
Dobrý den, pokud nabídka neobsahuje žlutý štítek Platba z FKSP nebo vám váš zaměstnavatel uhradí pouze část pobytu z FKSP, mohu nabídnout ještě jiný způsob.
Na našich stránkách můžete zakoupit také FKSP POUKAZ (https://www.slevomat.cz/fksp/poukaz). Stačí si zvolit hodnotu poukazu, vyplnit fakturační údaje vašeho zaměstnavatele a objednat jej. Vašemu zaměstnavateli pak předáte vytvořenou zálohovou fakturu nebo daňový doklad. Jakmile k nám platba dorazí, můžete si z poukazu nahrát kredity (https://www.slevomat.cz/darkovy-poukaz/uplatnit?rel=zkpodpora) na váš uživatelský účet a zakoupit si vámi vysněný pobyt.
Ještě upozorním, že splatnost zálohové faktury je 21 dní a platnost kreditů z FKSP poukazu je 6 měsíců ode dne přijetí platby.
S přáním krásného dne, Kristýna
Dobrý den, ráda bych se zeptala zda je možné tento pobyt uhradit i pres
kartu edenred CZ – FKSP.
Předem moc děkuji
Dobrý den Nikol,
tento dotaz prosím směřujte přímo na Slevomat – pokud se rozhodnete pro
rezervaci Slevomat – rezervujete a hradíte přímo Slevomatu.
Při přímé standardní rezervaci v hotelu Pinia tuto benefitní kartu
akceptujeme.
Hezký den
Rezervace
Dobrý den, je u vás možné ubytování s malým pejskem? Děkuji, Slezáková
Dobrý den, Katko. Děkuji Vám za dotaz. Pobyt s domácím mazlíčkem je možný. Doplatek na místě činí:
- Domácí zvířata: 400 Kč/noc
Je však nezbytná předchozí domluva přímo s poskytovatelem služby na kontaktu +420 499 421 080.
S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat zda by byla možnost rezervace Pobytu
s polopenzí a neomezeným wellness v termínu 31.3.-2.4.2023 pro
4 páry.
Děkuji za odpověď Trojanová
Vážená paní Trojanová,
děkujeme za Váš zájem o pobyt v Pinia Hotel & Resort
Ano, Ve Vámi vybraném termínu potvrzuji dostupnou kapacitu hotelu.
S pozdravem
Rezervace
Dobrý den chci se zeptat jestli je možné si přikoupit plnou penzi a kolik by byla cena děkuji moc za odpověď Štěrbová.
Dobrý den, můžeme Vám nabídnout polopenze formou bufetu. V ceně pobytu je vždy snídaně. Večeře je možné přikoupit za příplatek ve výši 400 Kč / noc / osoba starší 12 let. Dítě pak 230 Kč / noc / osoba. Hezký den, rezervační odd. PHSM
Dobrý den, prosím o informaci, jak daleko je od Špindlerova Mlýna nejbližší výstup na Sněžku. Děkuji
Dobrý den, prosím o nahlédnutí zde https://horezdar.cz/na-snezku-ze-spindlerova-mlynu-11-km/ S pozdravem Rezervace
Dobrý den! Chtěla bych se zeptat na ubytování ve vašem hotelu
v termínu od 2.8. do 5.8.2023 –
2 dospělí a 2 děti ( 3 a 6 let) s polopenzí? Bylo by možné faktůru
na zaměstnavatele? Děkuji. L
Hezký den, Zdeňko, děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit
v nabídce a rovnou si rezervovat či ověřit termín pobytu: 1. zvolte
variantu pobytu. 2. vyberte si termín pobytu, 3. navolte počet osob
(není-li striktně dán počet osob pro pobyt), 4. do poznámky uveďte
například: speciální dieta, cena za pobyt se Vám automaticky vypočítá,
5. přejděte k platbě, 6. voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a
máte hotovo :)
Jestliže by vám stačilo potvrzení o přijetí platby, můžete jej po
nákupu stáhnout ve svém uživatelském účtu. Pokud by byla třeba
skutečně faktura, , je potřeba obrátit se přímo na poskytovatele akce,
který vám doklad rád vystaví. S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den, rád bych se zeptal na ubytování ve vašem hotelu v termínu 26.10.- 30.10.2022 – 2 dospělí, 2× děti (7+4 roky) s polopenzí. Děkuji za odpověď. Vladař
Dobrý den,
děkujeme za Váš zájem o pobyt v Clarion Hotelu Špindlerův Mlýn****.
Aktuálně můžeme Vaši rodince nabídnout ubytování do 28. 10. nebo od
29. 10. 2022. V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na
tel. č.: 499 421 080 nebo e-mail: reservations.chsm@clarion-hotels.cz
S pozdravem, rezervační odd. CHSM
Dobrý den, chtěla bych si u vás zarezervovat pobyt na příští týden pro sebe, manžela a syny (11 let). Na webu se píše, že dítě má pobyt zdarma, ale nevím, jak pro něho objednat polopenzi? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Jaroslavo. Děkuji Vám za dotaz. Před nákupem, je nezbytné ověřit dostupnost termínu v našem online rezervačním kalendáři, jež je součástí nabídky. Dále je důležité, pročíst si potřebné informace v sekci „děti“, které naleznete v každé variantě v nabídce. U každé varianty se ceny polopenze liší. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den
V podmínkách je uvedeno dítě do 12 let zdarma.zároveň jestli jsem to
dobře pochopil jsou pobyty pro minimálně dvě osoby.Jak by se to řešilo
v mém případě pokud jsme dvě osoby já a vnuk 7 let.Do léta je ještě
dlouhá doba ale …Děkuji za odpověď
Dobrý den,
děkujeme za Váš zájem o pobyt v Clarion Hotelu Špindlerův Mlýn****
Stačí zakoupit voucher pro 2 osoby (pro Vás a dítě) v plné výši, nebo
zavolat a vše rádi vysvětlíme.
Rezervační oddělení je Vám k dispozici na tel. č.: 499 421 080
S pozdravem, rez. odd. CHSM
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den
Chtěla bych si u Vás rezervovat pobyt v termínu od 14.6–17.6.2023 na 4 dny 3 noci pro 2 osoby a jedno dítě (3 roky)
S polopenzí.Je možné umístnit v pokoji přistýlku?Popřípadě doplatit polopenzi na místě pro dítě?Woucher si budu kupovat na slevomatu.Děkuji za odpověď.S přáním hezkého dne
Dobrý den paní Zuzano,
děkujeme Vám za zájem o ubytování v Pinia Hotel & Resort.
Ano, rádi Vám předem připravíme oddělené postele na pokoj.
Příplatek za pobyt dítěte na přistýlce ve výši 630 Kč / noc s polopenzí se doplácí na místě na recepci.
V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.
S pozdravem
Rezervace