Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
V případě, že budete potřebovat apartmán s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na e‑mailu info@lesak-chlum.cz nebo telefonu +420 384 797 325.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, jsme rádi, že jste již našel nabídku, která Vám padla do
oka a kdyby cokoliv, obraťte se na nás. Rádi poradíme! :) S přáním
krásného dne, Karel
Vitezslav Synek
Hezký den. Měl bych prosím dva dotazy. Snídaně je v ceně a přímo
v penzionu je nějaký bufet-točené pivo, limo, káva. A od kdy lze objednat
na srpen 2023.
Rekreační středisko LESÁK
Dobrý den, vážený pane Synku, děkuji za Váš zájem. Četl jsem, že
jste již ubytování sehnal. Momentálně nabízíme pobyty pouze do konce
dubna. Na letní měsíce máme ještě také několik termínů volných.
Snídaně jsou v ceně, v penzionu se nachází vlastní jídelna
s možností celodenní stravy a také restaurace. Pokud byste měl v budoucnu
zájem o pobyt v našem středisku, kontaktujte mě prosím. Patrik Lukesch,
RS Lesák Chlum u Třeboně
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Děkuji, již jsem ubytování sehnal.
Dobrý den, jsme rádi, že jste již našel nabídku, která Vám padla do oka a kdyby cokoliv, obraťte se na nás. Rádi poradíme! :) S přáním krásného dne, Karel