Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. 569 738 800 nebo e‑mailem na resort@resortluna.cz.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, lze to udělat 2 dospělý a dítě 16 let? Děkuji Švéda
Svatopluk
Resort Luna
Dobrý den, děkujeme za Váš zájem. Velice rádi Vás přivítáme.
Požadavek na ubytování s dítětem je možné zadat do poznámky. Platba za
dítě proběhne až na místě. Kolektiv Hotelu Luna
Jiří Minařík
Dobrý den, nelze zadat dva dospělí a dítě 8 let. Do 11 let je tam
příplatek 750 noc, ale nelze to zadat. Děkuji za odpověď.
Resort Luna
Dobrý den, děkujeme za Váš zájem. Velice rádi Vás přivítáme.
Požadavek na ubytování s dítětem je možné zadat do poznámky. Platba za
dítě proběhne až na místě. Kolektiv Hotelu Luna
David Krejčí
Dobrý den,
Mám dotaz jaká je obsazenost v hotelu v době od 20.-22.1.2023
Dekuj
Resort Luna
Děkujeme za Váš zájem. Ve Vámi preferovaném termínu máme ještě
dostatek volných míst a rádi Vás na hotelu přivítáme.
Monika Kubatova
Dobry den,měla bych zájem o pobyt s polopenzi a neomezeným welness.Lze
tento pobyt poskytnou pro 3 osoby?Napr.možnost pristylky?Dekuji
Slevomat.cz
Hezký den, Moniko, děkuji za Váš dotaz. Bohužel to možné není,
nabídky jsou určeny pouze pro 2 osoby. S přáním hezkého zbytku dne,
Tereza
Jaromír Panáček
Dobrý den,
mám zájem o pobyt u vás s all inclusiv s neomezeným wellness.
Ubytování pro jednu osobu v terminu: 27.12.-31.12.2022.
Poprosím o celkovou cenu za pobyt pro jednu osobu s all inclusiv. Děkuji a
teším se na odpověd.
Jaromír Panáček
Slevomat.cz
Krásný den, Jaromíre, děkuji vám za dotaz. Je mi moc líto, ale
v nabídce máme pouze pobyty pro 2 osoby. Děkuji za pochopení a mějte moc
hezký den, Kristýna
Vít Bartejs
Lze ubytovat jednu osobu a za jakou cenu?
Resort Luna
Určitě se podaří najít řešení. Kontaktujte prosím recepci emailem na
recepce@hotelluna.cz a
specifikujte požadovaný termín.
Děkujeme.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, lze to udělat 2 dospělý a dítě 16 let? Děkuji Švéda Svatopluk
Dobrý den, děkujeme za Váš zájem. Velice rádi Vás přivítáme. Požadavek na ubytování s dítětem je možné zadat do poznámky. Platba za dítě proběhne až na místě. Kolektiv Hotelu Luna