Dobrý den, máme si před vyzvednutím langoše do stánku zavolat, jestli
vůbec vouchery berou a jestli nám je dají? Dle zkušenosti pana Tonyho
Ronymaniaka, abychom neodešli s prázdnou, když kvůli tomu budeme cestovat
přes celou Prahu…
Pokud je obsluha ukrajinská, kazašská apod., tak aspoň ať neplácají
nesmysly, zaměstnávejte prosím pracovníky, kteří se s lidmi –
zákazníky domluví. Děkujeme.
Slevomat.cz
Hezký den, Olino, děkuji za Váš dotaz. Rezervace předem není nutná,
kódem voucheru se prokážete u obsluhy. S přáním hezkého zbytku dne,
Tereza
Tom Ronymaniak
Dnes již ok.
Pravé Maďarské Langoše
Dobrý den, omlouvám se asi šlo o nedorozumění a zaměstnankyně Vám
nerozuměla. Jsme rádi že je vše v pořádku. Hezký den Tým Langose
Tom Ronymaniak
Dobrý den,
dnes 6.12. mi paní ve stánku sdělila, že již vouchery neberou, že to již
šéfová odpojila a nic jsem nedostal. Nějaký ten voucher mám a termín je
do 30.4.2023 !!! Prosím o vyřešení a nápravu.
Děkuji.
Slevomat.cz
Krásný den, Tome, děkuji vám za dotaz. Velmi mě vzniklá situace mrzí.
Poprosím vás, abyste kontaktoval kolegy ze zákaznické péče, kde s vámi
celou situaci vyřeší :-) Kolegy můžete kontaktovat zde: https://www.slevomat.cz/kontakt.
Mějte moc hezký den, Kristýna
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, máme si před vyzvednutím langoše do stánku zavolat, jestli vůbec vouchery berou a jestli nám je dají? Dle zkušenosti pana Tonyho Ronymaniaka, abychom neodešli s prázdnou, když kvůli tomu budeme cestovat přes celou Prahu…
Pokud je obsluha ukrajinská, kazašská apod., tak aspoň ať neplácají nesmysly, zaměstnávejte prosím pracovníky, kteří se s lidmi – zákazníky domluví. Děkujeme.
Hezký den, Olino, děkuji za Váš dotaz. Rezervace předem není nutná, kódem voucheru se prokážete u obsluhy. S přáním hezkého zbytku dne, Tereza