Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Odpočinek ve Františkových Lázních s jídlem, wellness a balíčkem procedur
Hodnocení podniku Badenia Hotel Praha (ex. Spa & Kur Hotel Praha)
Bez chyby, všechno klaplo podle představ
V pořádku
Děkujeme za hezké slovní hodnocení, bohužel 3,5 hvězdičky svědčí spíše o tom, že jste spokojeni nebyli. Proto mě mrzí, že jste nenapsali, proč je hodnocení tak nízké... :( S pozdravem, Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury
personál ochotný, čisté prostřední
není to, že zrovna nelíbilo, ale zklamalo mě stravování. Výběr byl poměrně malý a když jsme chtěli večer posedět u vína, tak se v osm hodin zavíralo.
Děkujeme za hodnocení našeho hotelu. Moc si toho vážíme. Naše restaurace není otevřena pro hosty mimo hotel, proto má zavírací dobu 20.00. Pro potřeby večerního posezení je možné využít jeden z našich salónků. Sklenku vína Vám určitě sebou dají, další víno je možné si koupit na recepci... Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury
Poloha hotelu, příjemný personál, dobrá snídaně
Cena dle mého názoru neodpovídala kvalitě, běžný příjemný hotel, za poměrně vysokou cenu.
Děkujeme za hodnocení našeho hotelu. Moc si toho vážíme. Bohužel cenu nejsme schopni držet níže. Jsme nuceni reagovat na inflace a cenu plynu v zimní sezóně... Děkujeme za pochopení... Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury
Ochota personálu při prodloužení termínu pobytu, čistota pokoje , krásná solná jeskyně, dostupnost blízko centra a určitě stojí za to kousek od hotelu navštívit muzeum iluzí.
Jídlo průměrné, džus 100%bylo více vody
Děkujeme za hezké hodnocení našeho hotelu. Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
Čistota v celém hotelu, čistota bazénu, teplo v pokoji , pramen v recepci, ochotný perzonál
Nemohu nic vytknout
Děkujeme za hezké hodnocení našeho hotelu. Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury
vše
Děkujeme za hezké hodnocení našeho hotelu. Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
Celkově byl pobyt, velmi příjemný zážitek.
Malý výběr jídel při bufetovych raňajkách, vypnuté kávovary při večeři.
Děkujeme za hezké hodnocení našeho hotelu. Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury
Procedury, bazén, vybavení pokoje.
Děkujeme za hezké hodnocení našeho hotelu. Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
Hotel v centru, u divadla, parku, kousek od nádraží v případě výletů. Mohu jen doporučit.
Děkujeme za hezké hodnocení našeho hotelu. Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury
Vše ok
Děkujeme za hezké hodnocení našeho hotelu. Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury
Super služby, doporučujeme všem
Děkujeme za krásné hodnocení, moc si toho vážíme. Jsem rád, že se Vám pobyt ve Františkových Lázních líbil. Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury
Kvalita služeb a stravování šla velice dolů oproti předešlému pobytu.
Děkujeme moc za hodnocení. Velice si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury
Není co vytknout
Chybí denní bar (káva, pivo, malé občerstvení)
Děkujeme moc za krásné hodnocení. Velice si toho vážíme. Na pivo a kávu je možné si kdykoliv zajít do naší restaurace. Otevřeno je od 07.00 do 20.00. Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury
Personál nebyl příliš vstřícný, ale byly i vyjímky mezi nimi.
Hezký dojem na nás udělalo asi jen to prostředí.
Velmi chladný pokoj a topení pouze 6–9 ráno a 18–21 večer a to velmi slabé.
Stravování jsme měli naštěstí pouze polopenzi , tj. snídaně/večeře. Snídaně celkem dobrá, ale večeře prostě hrůza. Jídlo nebylo horké ani teplé, ale vlažné, tzv.!salátový bar byla směs nasekané rozmočené zeleniny a ve kvalitě horšího závodního stravováni resp. školní jídelny.(a to jsem chodil pouze 1 měsíc v životě)
Tohle mohu velmi dobře posoudit vzhledem ke své profesi, kde jsem pracoval dlouhé roky v cestovním ruchu a hotelerii a to na různých pozicích především v cizině. Jinak mám rovněž kvalifikaci jako kuchař/číšníka a navíc mám vystudován cest. ruch na VŠ.
Jinak jsme měli také plíseň ve sprchovém koutě..(černou)
Prostě never more…
Děkujeme za hodnocení... Mrzí mě, že náš hotel nesplnil vaše očekávání. S pozdravem, Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury
Čistota, ochota pesonálu
Nemám připomínek
Děkujeme moc za krásné hodnocení. Velice si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury
Bohužel tento hotel veliké zklamání. Ubytování celkem čisté, postele moc měkké.
Nicméně služby naprosto nevyhovující, možná tak pro kategorii 70+těm to asi nevadí dle osazenosti. Tady se zastavil čas a i vybavení u procedur je velmi zastaralé. Sauna a bazén je pro celý hotel společný a to je tam sauna jen pro 6 lidí. Tak si asi umíte představit jak to vypadá. Na moji stížnost na recepci, proč nemají rezervační systém mi bylo odpovězeno, že budou od ledna zpoplaťnovat.
Co se týče jídla a jídelny naprostá katastrofa. Je to prostě závodní jídelna, kde vás usadí s jinými lidmi u stolu, že nemají místo. První večeře bez výběru a druhá s výběrem, ale naprosto nevyhovujícím. Šli jsme do jiné restaurace. Snídaně malý výběr.
Se slevomatem jezdím skoro pravidelně, ale takto zklamaná jsem ještě nikde nebyla. Tento hotel už nikdy.
Děkujeme za hodnocení. Vidím, že očekávání byla velká. Setkávám se s tím u wellness pobytů. Jsme lázeňský hotel, tedy léčebné zařízení. Nejsme tedy typický wellness hotel. Je tedy nutné se trochu našemu lázeňskému režimu přizpůsobit. V lázeňských hotelech je způsob usazování ke stolům zcela běžné. Saunu a bazén máme zdarma pro všechny hosty. Bereme to jako bonus. Na základě takovýchto recenzí opravdu uvažujeme o nějakém omezení. Možná i zpoplatnění. Jsme si ale vědomi, že lidé tento bonus většinou spíše kvitují, než kritizují. Strava je u nás spíše česká. Myslím, že nikdo nemůže od tříhvězdičkového hotelu očekávat nějaký kulinářský zážitek. Já jsem hrdý na to, že většinu recenzí na stravu máme pozitivní. Každopádně je mi líto, že pobyt u nás nesplnil vaše očekávání. Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury