Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na email reservations.skhp@spakurhotels.com nebo tel. 354 542 701 – zároveň uveďte kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či tel. +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Dobrý den…jak se k vám dostaneme, když pojedeme vlakem do
Františkových Lázní…? Děkuji Z.H.
Spa & Kur Hotel Praha
Dobrý den Zuzano, cesta trvá asi 7 minut… Vyjdete z nádražní budovy,
půjdete rovně… budovu nádraží máte za zády. Projdete kolem městského
úřadu (po pravé straně), projdete parkem a jste u nás. Není to nic
složitého… :). Těšíme se. S pozdravem, Petr Červený,
manažer hotelu
Josef Svoboda
Dobrý den, je možný pobyt se psem – jezevčík ? Děkuji
Spa & Kur Hotel Praha
Dobrý den, bohužel pejsci u nás povoleni nejsou. Děkujeme za pochopení.
S přátelským pozdravem, Petr Červený, manažer hotelu
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den…jak se k vám dostaneme, když pojedeme vlakem do Františkových Lázní…? Děkuji Z.H.
Dobrý den Zuzano, cesta trvá asi 7 minut… Vyjdete z nádražní budovy, půjdete rovně… budovu nádraží máte za zády. Projdete kolem městského úřadu (po pravé straně), projdete parkem a jste u nás. Není to nic složitého… :). Těšíme se. S pozdravem, Petr Červený, manažer hotelu