Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Krásy horské přírody: pobyt na Vysočině s polopenzí a wellness, termíny až do léta 2023
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Termín si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu recepce@hotelski.cz nebo na telefonu +420 566 653 011 a uveďte kód voucheru. Dostupnost pokojů ve vámi vybraném termínu si ověřte nejlépe před zakoupením voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Dítě do 2,9 let má ubytování zdarma s rodiči na lůžku a bez služeb.
- Dítě od 3 let má pobyt za 500 Kč/noc s polopenzí a wellness
- Domácí mazlíčci: 400 Kč/noc/zvíře (vždy nutné hlásit před příjezdem, ubytování s mazlíčkem je možné pouze v kategorii Superior)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Dobrý den, rád bych objednal pobyt 28.4.-2.5.2023 pro 2 osoby, 2 leté
dítě a malého psa. Nabízí se mi pokoj Deluxe kde není pes povolen, je
možné v daném termímu nabídnout pokoj Superior?
Děkuji. S pozdravem Knotek Lukáš
Dobrý den, Děkujeme za Váš dotaz. Ano, ve Vámi zvoleném termínu tj. 28.4.-2.5.2023 máme pokoje Superior volné. S pozdravem, Recepce Hotelu Ski
Dobrý den,
měla bych zájem o ubytování na víkend pro čtyři osoby v jarních
měsících duben – květen. Nabídka na slevomatu mi zobrazuje pouze jeden
volný víkend na začátku června – bohužel v tom termínu nevím, zda
budeme moct.
Mohla bych zakoupit voucher bez termínu s platností do konce června a pokud
by v tomto období nebyly žádné volné pokoje, bylo by možné platnost
voucheru prodloužit?
Mockrát děkuji.
Krásný den, Kristýno, děkuji vám za dotaz. Pro ověření termínů prosím kontaktujte přímo hotel na e‑mailu recepce@hotelski.cz nebo na telefonu +420 566 653 011 :-) Je však nutné udělat rezervaci co nejdříve, nemůžeme vám zaručit, že pokud rezervaci provedete později, budou termíny stále volné. Voucher prodloužit nelze. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, je možné ubytování s kočkou? Děkuji
Dobrý den, ano, ubytování s kočkou je možné. Ale pouze na pokojích typu Superior. Děkujeme za pochopení. S pozdravem, Markéta Veselá Recepce Hotel Ski
Dobrý den,
Děkuji za Vaši odpověď.
Hotel Ski Vysočina
před 2 dny
Dobrý den, V termínu 24.2. – 26.2. Vám můžeme nabídnout pouze
rodinný pokoj DELUXE 4+0. Pokud si přejete zakoupit voucher od SLEVOMATU,
kupte ho prosím na tento typ pokoje. S pozdravem, Bohumil Puchýř, recepce
hotelu SKI
Bohužel na slevomatu nelze termín zarezervovat. Nabízí mi pouze volný
termín od dubna přes týden a od června pres víkend.
Ani pokoj de Luxe se mi nenabízí.
Mate stále volný pokoj 4+0 de Luxe?
Na kolik prosím vychází pro 4 osoby od pátku do neděle s polopenzí a
wellness?
Můžete mě prosím kontaktovat na e-mail, abychom se domluvili?
Lucie.kuby@seznam.cz
Děkuji
S pozdravem
Kubatova L.
Dobrý den, Ozvu se na Vámi zaslaný e-mai. S pozdravem, Recepce Hotelu Ski
Dobrý den,
Mate prosím volno v termínu od 24.2.-26.2 pro 2 dospělé a 2 děti?
Děkuji za odpoved
S pozdravem
Dobrý den, V termínu 24.2. – 26.2. Vám můžeme nabídnout pouze rodinný pokoj DELUXE 4+0. Pokud si přejete zakoupit voucher od SLEVOMATU, kupte ho prosím na tento typ pokoje. S pozdravem, Bohumil Puchýř, recepce hotelu SKI
Dobrý den, měla bych dva dotazy. Ten první je, zdali je možné si nějak
předem domluvit, aby u 2lůžkového pokoje byl balkon? Loni jsem v takovém
pokoji u Vás byla, ale letos balkon v popisu nevidím.
A další – budu rezervovat pro více osob, tak jestli bude možné
domluvit, aby byly pokoje třeba na stejném patře? Díky.
Dobrý den, pokud chcete pokoj s balkónem, tak si Váš voucher zakupte na kategorii pokoje Deluxe, které jsou s balkónem + do poznámky nebo ještě zvlášť nám napište do e-mailu že byste si přáli pokoje vedle sebe. S pozdravem, Recepce Hotelu Ski
dobré ráno,prosím je možno čtyřlůžkový pokoj?
Dobrý den,
ano u nás v hotelu je možnost čtyřlůžkových pokojů. Buď si můžete
tento pokoj rezervovat přímo zde na stránkách Slevomatu, nebo můžete
kontaktovat naši recepci na e-mailu recepce@hotelski.cz a my
Vám s rezervací rádi pomůžeme.
S pozdravem,
recepce Hotelu Ski
Dobrý den, chtěli bychom k vám přijet i s pejskem. Je toto možné? Děkuji za odpověď Mořická
Dobrý den, Ano možné to je, ale pouze na dvoulůžkové pokoje typu Superior. S pozdravem, recepce Hotelu Ski
Dobrý den, zajímá mě, od kolika hodin jsou snídaně a večeře?
Děkuji. Picková
Dobrý den, Děkujeme za Váš dotaz. Snídaně se u nás podávají od 7:30 do 10.00 hodin a večeře od 18:00 do 20:00 hodin. S pozdravem, Recepce Hotelu Ski
Dobrý den, měla bych zájem o ubytování od 2–5.3. Pro rodiče jako opožděný dárek. Nebyl by volný pokoj. Moc děkuji Lucie
Dobrý večer, bohužel v termínu 2.-5.3. 2023 Vám ubytování nabídnout nemůžeme. Máme prodej pokojů uzavřen z důvodu konání Biatlonu a to od 27.2. do 6.3. 2023. S pozdravem, Recepce Hotel Ski Markéta Veselá
Dobrý den, chtěli bychom koupit jarní pobyt, ale je nás celkem 5. Dvě dospělé osoby a tři děti ve věku 12, 9 a 5 let. Je možné za třetí dítě doplatit bez nároku na lůžko nebo je možná přistýlka? Děkuji za odpověď Kafková.
Krásný den, Iveto, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale třetí dítě nemůže být starší 2 let, jak je omezeno přímo ve výběru v nabídce. Děkuji za pochopení a mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den. Chci rezervovat jarní pobyt pro 2 osoby. V nabídce je uvedeno u pokoje 2 lůžka. Znamená to, že jsou lůžka oddělena nebo je to dvoulůžko?Děkuji Hrušková
Dobrý den,
Záleží jakou kategorii pokoje si koupíte. V pokoji typu Superior je
možnost lůžek u sebe a i od sebe.
S pozdravem,
Recepce Hotelu Ski
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,ráda bych koupila dárkový poukaz pro 2 osoby dekuji za odpověď Kruzikova
Dobrý den,
Pokud máte zájem o vystavení dárkového poukazu, musíte kontaktovat přímo nás skrze email: recepce@hotelski.cz. Tento poukaz nelze vystavit ani zakoupit prostřednictvím SLEVOMATU.
Pokud máte na mysli voucher od SLEVOMATU, kontaktujte prosím přímo SLEVOMAT.
S pozdravem,
Bohumil Puchýř, recepce hotelu SKI