Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Srdce v krásném balení: dárkové kazety s vínem, čokoládou, sýrem i mandlemi
Hodnocení podniku Sýrárna u Kahanu
Vybrala jsem dodani pres Zasilkovnu. Doba dodani byla temer 14 dni, kdyz jsem kontaktovala Zasilkovnu, ze jsem si nechala poslat syry a bojim se aby se nezkazily, bylo mi receno, ze potraviny by spravne ani prevazet nemely. Syry byly zabalene pouze do krabice – zadna chlasici vlozka, takze soufam, ze obdarovany nebude mit syry zkazene.
Dobrý den, dekuji za vaši reakci. Chápu, že jste rozčilena.
Nevím o žádném klientovi, kterého bychom vyřizovali 14 dní. A pouze nyní v době Vánoc, máme cca 2denní expediční skluz oproti datům, která jsou uvedena zde na Slevomatu.
Tudíž bych ráda znala, o jakou konkrétní objednávku se jednalo.
Naopak se občas stane, že Zásilkovna špatně načte štítky a klientovi se nedostane bohužel informace, že je zásilka již na místě. Toto se stává a tuto skutečnost nemáme šanci ovlivnit.
Žádná kurýrní služba vám nedoporučí zasílat potraviny. Opravdu žádná. A přesto se to děje a jedná se o běžnou praxi.
V zimním období a v době zimy není potřeba žádné vložky. Holandské goudy, které jste obdržela v balíčku mají papír na to, že se mohou prodávat a přepravovat do 23stupňů.
Tato informace je uvedena u produktu, když ho kupujete, tak stejně jako informace, že při zvolení kurýrní služby Zásilkovna je potřeba neprodleně vyzvednout.
Řekla bych, že problémem této situace není kvalita produktu.
Ani my nemáme zájem na tom, aby vznikaly zbytečné pochybnosti. Máme zájem na vaší spokojenosti.
Navrhuji vám řešení. Zašleme vám sýr obratem znova. Vy nám zašlete ty, které ležely kdesi na Zásilkovně, bohužel ne naší vinou. Nemám chuť přehazovat na někoho zodpovědnost a handrkovat se se Zásilkovnou.
Pro dořešení reklamace potřebuji znát vaše jméno.
Máte-li zájem, kontaktujte mne prosím na tel. čísle 724753791 nebo emailu: janna.fiserova@email.cz
Jsem připravena situaci řešit. Záleží na vás, zda se nám ozvete. Děkuji za pochopení.
Se srdečným pozdravem Jana Fišerová
Vybrala jsem dodani pres Zasilkovnu. Doba dodani byla temer 14 dni, kdyz jsem kontaktovala Zasilkovnu, ze jsem si nechala poslat syry a bojim se aby se nezkazily, bylo mi receno, ze potraviny by spravne ani prevazet nemely. Syry byly zabalene pouze do krabice – zadna chlasici vlozka, takze soufam, ze obdarovany nebude mit syry zkazene.
Dobrý den, dekuji za vaši reakci. Chápu, že jste rozčilena.
Nevím o žádném klientovi, kterého bychom vyřizovali 14 dní. A pouze nyní v době Vánoc, máme cca 2denní expediční skluz oproti datům, která jsou uvedena zde na Slevomatu.
Tudíž bych ráda znala, o jakou konkrétní objednávku se jednalo.
Naopak se občas stane, že Zásilkovna špatně načte štítky a klientovi se nedostane bohužel informace, že je zásilka již na místě. Toto se stává a tuto skutečnost nemáme šanci ovlivnit.
Žádná kurýrní služba vám nedoporučí zasílat potraviny. Opravdu žádná. A přesto se to děje a jedná se o běžnou praxi.
V zimním období a v době zimy není potřeba žádné vložky. Holandské goudy, které jste obdržela v balíčku mají papír na to, že se mohou prodávat a přepravovat do 23stupňů.
Tato informace je uvedena u produktu, když ho kupujete, tak stejně jako informace, že při zvolení kurýrní služby Zásilkovna je potřeba neprodleně vyzvednout.
Řekla bych, že problémem této situace není kvalita produktu.
Ani my nemáme zájem na tom, aby vznikaly zbytečné pochybnosti. Máme zájem na vaší spokojenosti.
Navrhuji vám řešení. Zašleme vám sýr obratem znova. Vy nám zašlete ty, které ležely kdesi na Zásilkovně, bohužel ne naší vinou. Nemám chuť přehazovat na někoho zodpovědnost a handrkovat se se Zásilkovnou.
Pro dořešení reklamace potřebuji znát vaše jméno.
Máte-li zájem, kontaktujte mne prosím na tel. čísle 724753791 nebo emailu: janna.fiserova@email.cz
Jsem připravena situaci řešit. Záleží na vás, zda se nám ozvete. Děkuji za pochopení.
Se srdečným pozdravem Jana Fišerová
Krásný dárek v hezkém balení, ideální pod stromeček :)
Děkujeme za milé hodnocení. Přesně tak, tyto dárky jsou perfektní k Vánocům. Pokud někdo objednává pod stromeček, nutné uchovat v chladnu. Ideálně v lednici. Díky tomu zajistíte 45denní trvanlivost sýrů, prakticky od odeslání z naší prodejny. Hezký start Adventu přeje Jana Fišerová.
Hodnocená nabídka: Dárkové kazety s vínem, čokoládou, sýrem i mandlemi
Hezký dárek, moc potěšil.
Vše v pořádku.
Děkujeme, jsme moc rádi, že jste byli spokojení. Hezký adventní čas přeje Jana Fišerová
Hodnocená nabídka: Dárkové kazety s vínem, čokoládou, sýrem i mandlemi
Velice pěkný dárek, udělal opravdu radost.
vše bylo v pořádku.
Děkujeme za milý komentář. Krásné Vánoce, Jana Fišerová
Hodnocená nabídka: Dárkové kazety s vínem, čokoládou, sýrem i mandlemi
Krásný dárek, budu ještě objednávat :)