Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den, mají pokoje vlastní balkon nebo terasu? Děkuji
GRAND Harrachov Pension
Hezký den. Terasu ani balkon nemá žádný pokoj. K dispozici je terasa
v prostoru snídaňovny nebo krytá terasa u vchodu.
Lukáš
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat jak to máte se zvířaty? Je možné
přijet s pejskem? Jestli ano kolik je poplatek za den? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Lukáši. Děkujeme za Váš dotaz. Domácí zvířata nejsou
povolena. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Bronislav
Dobrý den,
uvedená cena u apartmánu s vířivkou je za kolik dní pobytu?
Je možné u Vás objednávat víkendové pobyty, nebo jen termíny, které
máte označené modře? Děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Bronislave. Děkujeme za Váš dotaz. Cena se automaticky
vypočítá při výběru varianty a počtu dnů. Je množnost vybrat 2–8 dní
pobytu. V kalendáři jsou modře vyznačené pouze dostupné termíny. Jiné
dny už jsou obsazené, a proto není možné je vybrat.
Přeji hezký den. Anička, Slevomat.cz
Eva Velebová
Dobrý den, je možné si u vás zakoupit večeři ?
Děkuji a s pozdravem Eva Velebová
Slevomat.cz
Dobrý den, Evo. Děkujeme za Váš dotaz. Restaurace večeře nenabízí.
Pár metrů od hotelu se však nachází několik restaurací, kam si na
večeři můžete zajít. :) Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Pavel
U apartmánu s privátní vířivkou a snídaní je parkoviště
u apartmánu ?
Je nutné objednat ?
Slevomat.cz
Dobrý den, Pavle. Děkuji Vám za dotaz. Parkování se hradí 100 Kč/den
(uzamykatelné parkoviště má omezenou kapacitu, je nutná předchozí
rezervace na recepci penzionu). S přáním krásného dne, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mají pokoje vlastní balkon nebo terasu? Děkuji
Hezký den. Terasu ani balkon nemá žádný pokoj. K dispozici je terasa v prostoru snídaňovny nebo krytá terasa u vchodu.