Pobyt v hotelu v Praze se snídaní, 5 minut od stanice metra a blízko zoologické zahrady
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, nabízíte i bezlepkovou variantu snídaně?
Děkuji
Dobrý den Silvie,
ano, máme i bezlepkový sortiment. Ideální je při příjezdu nahlásit na
recepci požadavek na bezlepkovou snídani a na druhý den Vám připravíme
bezlepkovou snídani.Hezký den. Libor Kovařík
Dobrý den,
je na pokoji minibar nebo lednice a jak objednat parkování.
Předem děkuji za odpověď.
Zdeněk
Dobrý den, na pokoji je minibar a není naplněný obvyklým sortimentem.
Parkování objednávejte prosím přímo na hotelové recepci: aida@avehotels.cz.
S přáním příjemného dne.
Libor Kovařík
Dobrý den, je možné si doplatit pobyt, abychom ho měli na 3 noci?
Děkuji za odpověď
Dobrý den Michalo,
děkuji Vám za dotaz. Na Slevomat.cz si můžete zakoupit voucher i na
3 noci. V případě, že již máte zakoupený voucher na dvě noci a chcete
si svůj pobyt prodloužit, není problém. Kontaktujte prosím hotelovou
recepci, nejlépe e-mailem, a to s požadavkem na prodloužení. Hotelová
recepce Vám, pokud bude v daném termínu ještě volná kapacita, pobyt ráda
prodlouží. Cenu za extra noc Vám recepce spočítá a sdělí. S přáním
příjemného dne.
Libor Kovařík
Dobrý den,potřebovala bych dva pokoje celkem pro 4 lidí,ale jen na jednu
noc v termínu od 30.7.-31.7.2023 se snídaní a možnosti parkování 1×
osobní auto.
Potřebují co nejblíže k letišti Letňany Bubeneč
Popřípadě zaslat cenovou nabídku děkuji Vycpálková Radka
Dobrý den Radko,
vouchery jsou na dvě noci. Lze více voucherů spojit v delší pobyt, ale
nelze jeden voucher na dvě noci rozdělit na dva vouchery na jednu noc.
Nehledě na to, že v tomto termínu, koncert Depeche Mode, je hotel již
vyprodán. S přáním příjemného dne.
Libor Kovařík
Dobrý den, bylo by možné se domluvit na platbě v rámci FKSP.
Děkuji, Dagmar
Vážená paní Brabencová, cenu za voucher hradíte přímo Slevomatu, nikoli
hotelu. Nedokážu Vám tedy říci, zda společnost Slevomat takovou formu
úhrady akceptuje nebo ne a zda je Vám schopna vystavit zálohovou a konečnou
fakturu.V případě, že si klient objedná ubytování hrazené při
příjezdu v hotelu, jsme schopni vystavit fakturu. S přáním příjemného
dne. Libor Kovařík
Dobrý den, jak je to s 5 měsíčním miminkem, který spi s námi
v posteli?
Lze si domluvit i tato možnost? Připlácí se za kojence, když spi s nami
v posteli? Děkuji
Dobrý den Natálie,
děti do dvou let věku jsou u nás zdarma, a to bez nároku na postel. To
znamená, že Vaše miminko u nás bude bydlet zdarma. Buď může spát
s Vámi v posteli nebo Vám zdarma zapůjčíme dětskou postýlku. Když
využijete zapůjčení dětské postýlky, napište nám to prosím do
objednávky.
Mějte krásný den.
Libor Kovařík
Dobrý den chtěl bych se zeptat..Plánuji s manželkou a synem 13let.že by jsme chtěli a sháníme ubytování v Praze…17.7–19.7..2×noc.se snídani.. Máte pokoj pro 3..a můžu prosím info o celkové ceně.. a zda můžu uplatnit a platit s benefitní karty..Děkuji.. David Švorc,,Děčín.
Krásný den, Davide, děkuji vám za dotaz. V této nabídce nelze do objednávky přidat děti. V případě, že s dítětem chcete přijet, je nutné kontaktovat přímo hotel na tel. +420 722 259 109 či e-mailu aida@avehotels.cz :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den Davide, děkuji za dotaz. Na portálu SLEVOMAT máme slevovou akci pouze na nejžádanější pokoje, což jsou dvoulůžkové. Nicméně hotel disponuje i několika málo rodinnými pokoji. Tyto pokoje ale nejsou nijak zvýhodněné. Jestli si tedy koupíte voucher na dvoulůžkový pokoj a doplatíte si rozdíl rodinného pokoje na recepci nebo jestli si koupíte rodinný pokoj jiným způsobem, celková cena bude stále stejná. V zásadě neušetříte nic. Přistýlky na dvoulůžkové pokoje nedáváme, a to z důvodu, aby byl zachovaný komfort hostů. Děkuji za pochopení a přeji příjemný den. Libor Kovařík
Dobrý den
Mají všechny pokoje vanu?
Dobrý den, všechny pokoje vanu nemají. Kovařík
Good afternoon
In the photos of your hotel, the rooms have a bathtub in the bathroom – is
this true?
Dear Mr. Sazonov, no, there is a mix of rooms with shower and bath. Regards Kovarik
Dobrý den, check in bychom mohli udělat až v pozdější hodině (okolo 22.00) vzhledem k příjezdu do Prahy po akci. Jak se tato situace řeší, pokud bychom u vás chtěli zůstat?
Dobrý den Kristýno, check-in po 22. hodině není problém. Stačí jen informovat recepci, kdy cca přijedete, aby s tím počítala. Rezervovaný pokoj držíme až do druhého dne. S pozdravem. Libor Kovařík
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možnost ubytovat se s malým pejskem, čivava do 3 kg?
Dobrý den Ludmilo,
ano, v hotelu AIDA je možné se s pejskem ubytovat. Tato služba je zpoplatněna částkou 500 Kč/noc. Krásný den přeji. Libor Kovařík