Prostředí špinavé, v otevírací době tam ještě hodinu a půl vysávali a bylo to dost obtěžující u atrakcí, když se všude tahala šňůra od vysavače. Takové věci by měli být za mě hotové před otevírací dobou a ne během. Ze začátku nikdo ze zaměstnanců nebyl ani u atrakcí – aby pustil dětem twister a nikdo na lezeckých stěnách. O vše si člověk musel říkat, na vše čekat. Ke konci když jsme odcházeli – po 2hodinách kdy začalo být hodně lidí teprve vše začalo trošku fungovat. To ale pro nás již bylo úplně jedno.
Vyjádření podniku
Před 12 měsíci
Dobrý den, jsme rádi, že děti byli spokojeni. To je to hlavní ;-) V našem areálu, uklízíme každý den (7 dní v týdnu) mimo otevírací hodiny a i během dne, proto by nás zajímalo, co myslíte tím špinavím prostředím....U atrakcí nikdo nestojí, protože pokud je málo hostů bylo by to naprosto zbytečné. Stačí pouze na recepci požádat a ta obsluhu hned pošle na vybrané stanoviště ;-) Z celého areálu je obsluha potřeba pouze u dvou stanovišť.
Mega drahé. Za takovou bídu bych čekal, cenu max poloviční. Dobrého tam nebylo more nic .
Skrytý poplatek ve formě povinného nákupu ponožek za tuším 89kč, což pro rodinu už dělá rozdíl a další dojebavka, že jsme zjistili, že v rodinném vstupném se nepočítá, že rodiče by skakali a je třeba opět doplácet. Takže mě omrdali 2×.
Vyjádření podniku
Před rokem
Dobrý den,
protiskluzové ponožky máme za 59,-Kč/pár a povinnost ponožek máme uvedenou v ceníku na webu. Dokonce je možnost si vzít vlastní protiskluzové ponožky. Kvůli bezpečnosti musí mít protiskluzové ponožky všichni skákající. Pokud si zakoupíte rodinné vstupné, tak samozřejmě můžete skákat všichni.
Veškeré pravdivé informace je možné nalézt na www.fly-zone.cz. Zejména pak v záložce Ceník a Aktuality.
Plno, obsluha zmatečná ani nevědí na co máte nárok s vouscherem..video hra byla v provozu jen 1.
Vyjádření podniku
Před rokem
Dobrý den,
děkujeme za recenzi. Personál znovu seznámíme s podmínkami voucherů. VR máme v provozu dvě a budeme zjišťovat, proč vám bylo sděleno a kým, že jedna nefunguje. Velice nás mrzí vaše zkušenost a budeme rádi pokud budeme mít možnost svou reputaci napravit ;-)