Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +36 1472 5299 nebo e‑mailem na reservations@hrhbudapest.com
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce (anglicky alebo maďarsky), pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, moc ráda bych voucher koupila k narozeninám jako dárek, ale
dotyčný je má až 16. prosince, což znamená, že by měl už jen týden na
to voucher využít. Nedá se, prosím, nějak prodloužit splatnost voucheru?
Aspoň třeba do ledna?
Děkuji za odpověď
Slevomat.cz
Hezký den, Evo, děkuji vám za dotaz.
Je mi líto, ale individuální prodloužení voucheru bohužel není
možné. :(V tomto případě bohužel nevíme, zda bude nabídka poté
vystavena znovu, minimálně se o to alespoň pokusíme. Doporučuji Vám
nastavit odběr nových nabídek daného podniku, a to tak, že u nabídky
kliknete na název poskytovatele a poté kliknete na Uložit do oblíbených (se
symbolem srdíčka). Díky tomu Vám případná další nabídka neunikne.
Děkuji za pochopení a přeji hezký zbytek dne, Tereza
Tereza Kozlova
Dobrý den. Chtěla bych se zeptat, zda se zde mohou ubytovat děti mladší
2 let ? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Terezo. Děkuji za Váš dotaz. Pro pobyt s dětmi je potřeba
kontaktovat hotel (reservations@hrhbudapest.com).
Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Sára
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli hotel má nějaké úložné
prostory pro zavazadla, když přijedeme ráno, ale check-in je až ve 15,
abychom je nemuseli tahat po památkách. Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Sáro. Podařilo se mi ověřit Váš dotaz u hotelu a
v případě, že si přejete uschovat vaše zavazadla ještě před check-in,
je nezbytné o tom včas informovat hotel. S přáním krásného dne,
Karel
Lukáš
měl bych zajem o tento hotel na 5 dní 17.8–21.8 dny jsou volne ale
nelze vybrat tolik dnu diky
Slevomat.cz
Dobrý den, Lukáši. Pokud si přejete pobyt na více než jednu noc, je
nutné zvolit variantu pobytu „dlouhý pobyt“. S přáním krásného dne,
Karel
Victoria Mishura
Jó napot .
május 22-én jelentkeztünk be, de két pulcsit a szekrényben
felejtettünk.
Találtál kapucnis pulóvert?
1402-es szállodai szoba
Slevomat.cz
Üdvözöljük, ebben az esetben forduljon közvetlenül a szállodához.
E-mail reservations@hrhbudapest.com
:-) Kristýna
Lenka
Dobrý den. Má hotel svoje parkoviště, popř. je nějaká možnost
parkování? Děkuji.
Slevomat.cz
Hezký den, Lenko, děkuji Vám za dotaz. Hotel disponuje vlastním
parkovištěm, poplatek za parkování činí 35€/noc. S přáním hezkého
zbytku dne, Tereza
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, moc ráda bych voucher koupila k narozeninám jako dárek, ale dotyčný je má až 16. prosince, což znamená, že by měl už jen týden na to voucher využít. Nedá se, prosím, nějak prodloužit splatnost voucheru? Aspoň třeba do ledna?
Děkuji za odpověď
Hezký den, Evo, děkuji vám za dotaz.
Je mi líto, ale individuální prodloužení voucheru bohužel není možné. :(V tomto případě bohužel nevíme, zda bude nabídka poté vystavena znovu, minimálně se o to alespoň pokusíme. Doporučuji Vám nastavit odběr nových nabídek daného podniku, a to tak, že u nabídky kliknete na název poskytovatele a poté kliknete na Uložit do oblíbených (se symbolem srdíčka). Díky tomu Vám případná další nabídka neunikne.
Děkuji za pochopení a přeji hezký zbytek dne, Tereza