Pohodový wellness, malý příjemný termální bazének, venkovní zřejmě přihřívaný bazén, klidné prostředí
Gastronomické služby absolutně neodpovídaly all inclusive. Snídaně a večeře byly sice formou bufetu avšak nabídka byla velmi slabá a neodpovídala zaplacené ceně a čtyřhvězdičkovému hotelu už vůbec ne. 1. oběd byl servírovaný bez možnosti výběru, a to za překvapení personálu v podstatě uzavřené restaurace, že chceme jíst a pít. Po našich připomínkách byl oběd sice nabízen jako bufet avšak výběr prakticky stejný jako, kdyby šlo o servírovaný oběd bez výběru. To, že bude oběd jenom lehký a nikoli bufetový jsme však věděli předem, budiž. Co jsme ale nevěděli, že káva bude jenom ráno, že žádná odpolední koláčová svačina nebude, že nebude možné si objednat pití v době mimo snídani, oběd a večeři, i když v průběhu pobytu jsme si vymohli alespoň podání kávy po obědě a možnost vyžádat si nápoj v průběhu dne na recepci. CK Zanzo pravděpodobně chybuje, když prodává do hotelu Venus versi all inclusive, protože personal není vedením hotelu instruován o tom co to je all inclusive. Pobyt provázený i trochou hladu a žízně (krocené často i vodou z vodovodu) jsme nakonec zvládli, díky sice nekvalifikovanému vedení hotelu a nekvalifikovanému personálu relativně dobře, ovšem jen díky dohodě s číšníky. Z našeho hlediska považujeme zaplacenou cenu 3500,–Kč/den za nepřiměřenou (za stejnou cenu jsme měli perfektní servis např. v hotelu ParkInn v Sárváru) a proto bychom považovali za správné, kdyby nám byla poskytnuta finanční kompenzace.
Se Slevomatem jsme cestovali mnohokrát a vždy jsme byli spokojeni. Pravděpodobně však CK Zanzo nesplňuje kvalitativní parametry, takže se Slevomatem příště určitě ano ale tam, kde to není s CK Zanzo, protože takovéto all inclusive jsme za 30 let našeho cestování opravdu nezažili. A nebyli jsme sami, kdo byl z českých klientů nespokojen.
Jaroslava Fišerová
Jan Fišer
Vyjádření podniku
Před 2 roky
Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení, ačkoliv nás velice mrzí, že jste nebyli spokojeni. Kontaktujte nás prosím na info@zanzo.cz, rádi se s vámi na situaci blíže podíváme.
Děkujeme, Kamila - CK Zanzo.