Dobrý den ,
opět se stalo , že po zakoupení voucheru přišel email se změnou , při
zakoupení bylo původně že nelze využít do 31.1.2023 a šup najednou nelze
využít ani do konce února . Přijde mi to velice nesolidní jednání dělat
takové změny po zakoupení a zaplacení pak poslat email . Minule se mi to
stalo také u jiné restaurace a nyní kupoval voucher přítel pro tuto
nabídku a šup zas změna . Ono ať si pak neschopné restaurace nestěžují
na pokles tržeb , my už na Slevomatu nic kupovat nebudeme – pokud to tu
takhle bude pořád fungovat – ty nenadálé drzé změny.
Slevomat.cz
Krásný den, Romano, děkuji vám za zpětnou vazbu. Ráda bych se
nejdříve za vzniklou situaci omluvila. Chtěla bych vás požádat, abyste
kontaktovala mé kolegy ze zákaznické péče, popsala jim vzniklou situaci
jako zde a věřím, že najdete společné řešení celé situace a společně
něco vymyslíte :-) Kolegy můžete kontaktovat zde: https://www.slevomat.cz/kontakt.
Ještě jednou se velmi omlouvám. Děkuji za pochopení a mějte moc hezký
den, Kristýna
Jakub Vymetalik
Dobrý den,
Chtěl jsem se zeptat, zda u hlavního chodu lze vybrat 2× to samé jídlo,
například 2× kachna?
Moc děkuji.
Slevomat.cz
Krásný den, Jakube, děkuji vám za dotaz. U hlavního chodu si můžete
vybrat stejné jídlo, to není žádný problém :-) Mějte moc hezký den,
Kristýna
Pavel Škvor
Dobrý den, máte otevřeno i 24.12.2022 s možností využití
voucheru? Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Pavle.
Aktuálně nemáme informace ohledně otevírací doby v těchto termínech.
Pro přesné informace a aktuální otevírací dobu kontaktujte poskytovatele
na tel. čísle: +420 777 200 733 nebo přes e-mailovou adresu: fb@restaurant-krumlov.cz.
Přeji hezký den, David
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den ,
opět se stalo , že po zakoupení voucheru přišel email se změnou , při zakoupení bylo původně že nelze využít do 31.1.2023 a šup najednou nelze využít ani do konce února . Přijde mi to velice nesolidní jednání dělat takové změny po zakoupení a zaplacení pak poslat email . Minule se mi to stalo také u jiné restaurace a nyní kupoval voucher přítel pro tuto nabídku a šup zas změna . Ono ať si pak neschopné restaurace nestěžují na pokles tržeb , my už na Slevomatu nic kupovat nebudeme – pokud to tu takhle bude pořád fungovat – ty nenadálé drzé změny.
Krásný den, Romano, děkuji vám za zpětnou vazbu. Ráda bych se nejdříve za vzniklou situaci omluvila. Chtěla bych vás požádat, abyste kontaktovala mé kolegy ze zákaznické péče, popsala jim vzniklou situaci jako zde a věřím, že najdete společné řešení celé situace a společně něco vymyslíte :-) Kolegy můžete kontaktovat zde: https://www.slevomat.cz/kontakt. Ještě jednou se velmi omlouvám. Děkuji za pochopení a mějte moc hezký den, Kristýna