Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. 777 738 715 nebo e‑mailem na praha@czechinn.cz.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den, máte i bezlepkovou nabídku snídaně?
Děkuji za odpověď.
Hotel Merkur
Dobrý den, ano, máme velký výběr na snídaních také bezlepkové.
S pozdravem Lucie rezervační oddělení
Roman Mrákava
Dobrý den. Parkování je nutné předem rezervovat, nebo stačí při
objednávce zadat do poznámek požadavek a bude parkování garantované?
(samozřejmě, že za poplatek 250Kč. na noc). Děkuji za odpověď.
Hotel Merkur
Dobrý den, objednávku parkování stačí napsat do poznámky k rezervaci.
Budeme se těšit na Vaší návštěvu. S pozdravem Lucie rezervační
oddělení
Kristína
Dobry den, je volny termin 16.-18.12 pro dve osoby? Dekuji
Hotel Merkur
Dobrý den Kristíno, tento termín máme již na Slevomatu vyprodán.
S pozdravem Lucie rezervační oddělení
Hana Blablová
Dobrý den, je prosím volný termín 26–27.11. 2022 děkuji Blablová
Hana Blablová
Jedná se mi o pobyt 2 osob. Děkuji
Hotel Merkur
Dobrý den paní Blablová,
bohužel, adventní víkendy jsou již plně obsazené.
S pozdravem
Lucie
rezervační oddělení
Jolana Hnátová
Je volný termín 20.12. má 1 noc? Děkuji Jolana
Hotel Merkur
Dobrý den paní Hnátová,
bohužel, tento termín máme již obsazen.
S pozdravem
Lucie
rezervační oddělení
Monika
Dobrý den prosím jaka je cena za parkování dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Moniko.
V hotelu je parkování za příplatek 250 Kč za noc. Přeji hezký
den, David
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, máte i bezlepkovou nabídku snídaně?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, ano, máme velký výběr na snídaních také bezlepkové. S pozdravem Lucie rezervační oddělení