Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte e‑mailem na info@hotel-petr.eu nebo telefonicky na čísle 353 230 114.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den, při zakoupení voucherů s online rezervací pro 2 osoby, je
prosím, možnost přiobjednat přistýlku pro dítě 14let?
Děkuji, Vedmochová
Hotel Petr
Dobrý den,
ano stačí to napsat do poznámky a přistýlka se pak hradí na místě.
Doporučuji, ale nejprve telefonicky ověřit, zda ve vámi zvoleném termínu
máme dostupné pokoje pro 3 osoby, protože do dvoulůžkových pokojů není
možné dát přistýlku.
Cherairia Jana
Marketa Černohorská
Dobrý den, lze ubytovat samotný nezletilý pár( 16 a 17,5) mělby to
být dárek
Hotel Petr
Dobrý den,
to by neměl být problém,pokud budeme mít písemně souhlas s tímto pobytem
od některého z rodičů.
S pozdravem,
Marešová,Hotel Petr
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, při zakoupení voucherů s online rezervací pro 2 osoby, je prosím, možnost přiobjednat přistýlku pro dítě 14let?
Děkuji, Vedmochová
Dobrý den,
ano stačí to napsat do poznámky a přistýlka se pak hradí na místě. Doporučuji, ale nejprve telefonicky ověřit, zda ve vámi zvoleném termínu máme dostupné pokoje pro 3 osoby, protože do dvoulůžkových pokojů není možné dát přistýlku.
Cherairia Jana