Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Relax ve Vinařství U Kapličky: snídaně i bohatá večeře, wellness i ochutnávka burčáků či vín
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Rezervace: Po zakoupení voucheru napište co nejdříve na e‑mail recepce@vinarstviukaplicky.cz – s recepcí se také domluvte v případě speciálních požadavků na ubytování (klimatizace, přistýlky atd.). Při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Sčítání voucherů není možné.
- V den odjezdu si můžete na recepci až do večera uschovat zavazadla, abyste si mohli užít ještě jeden celodenní výlet.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Děti do 2,9 let mají ubytování zdarma s rodiči na lůžku a bez stravy.
- Děti od 3 do 15 let mají pobyt na pevném lůžku za 500 Kč / noc vč. snídaně.
- Děti od 16 let a dospělé osoby mají pobyt na pevném lůžku za 900 Kč / noc vč. snídaně.
- Upozornění: Děti do 3 let nemají přístup do wellness.
- Domácí mazlíčci zdarma (pouze do 5 kilogramů)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda je možný pobyt se psem? Případně kolik je
příplatek ?
Děkuji
Dobrý den, akceptujeme pejsky pouze do 5kg a nesmí se jednat o štěně. takový malý pejsek je u nás zdarma :-)
Dobrý den, jaký je rozdíl mezi variantami: Pobyt s degustací vína (všední dny) a Pobyt s degustací vína (včetně víkendů)….? Když u obou variant mám možnost zvolit nástupní den v nedeli a rozdíl v ceně je 500,–??? Pobyt od Pa-Ne není možný touto cestou? Poprosím o vysvětlení…rezervaci termínu bych ráda udělal přes Vás a ne recepci. Děkuji
Dobrý den, Pavlo. Varianta s nástupem na pobyt včetně víkendů má téměř plně obsazené kapacity. Aktuálně dostupné termíny lze poklidně zakoupit. Mohu Vám doporučit, spojit se přímo s poskytovatelem služby pro individuální domluvu, zda se pro Vás najde volný termín i o víkendu. :) Přikládám kontakt: +420 606 766 147. Držím palce. :) S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
uvažuji o koupi bez terminu leden-únor včetně víkendů, degustace a
trichodove večeře. Kdyz ovšem kliknu na termíny, pobyt lze pouze od neděle
pres tyden, stejný vyber terminu na mne vyskočí i pri zakoupení levnější
varianty s pobytem v tydnu, lze tedy opravdu využít u vas pobyt od patku do
neděle za 5.690,– pro 2 osoby? Moc mi to jinak nedává smysl…
Dobrý den, ano přesně tak jak uvádíte. Pokud máte nějaké komplikace při rezervaci kontaktujte přímo zákaznickou linku Slevomatu, nebo recepci 606766147. Děkujeme :-)
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je u tříchodové večeře možná i vegetariánská varianta? Děkuji
Dobrý den,
ano je možná a stačí pak domluvit přímo na místě na restauraci :-)
Dobrý den. Mám dotaz ohledně ceny Pobytu s degustací vína včetně
víkendů-uvádíte cenu 5690,–, usuzuji, že by měla být nižžší než
u dotyčného podniku. Avšak Vinařství U kapličky ten samý pobyt
prodává za 5490,– Kč. Je tam nějaký rozdíl, např. ve službách? Pokud
ne, tak kde je výhoda Slevomatu?
Děkuji za odpověď. Eva
Dobrý den, Evo. Tuto nabídku zde nabízíme za 5 190 Kč (první varianta v nabídce). Na stránkách poskytovatele však stojí 5 490 Kč. Tato varianta je určená pro měsíc leden a únor ve všední dny. Varianta čtvrtá v nabídce je identická obsahem, ale cena je vyšší díky možnosti využití i o víkendech. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,2× 2hodinový vstup do wellness je myšleno pro každou osobu na jeden den 2h? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Pavle. Děkuji Vám za dotaz. Jedná se o dvouhodinový vstup do wellness pro 2 osoby. Každá osoba zde stráví 2 hodiny. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, je na tuto nabídku možné využít platby přes FKSP?
Dobrý den, ano samozřejmě. Kontaktujte recepci na emailu recepce@vinarstviukaplicky.cz
Dobrý den,
dostali jsme dárkový poukaz v hodnotě 5000Kč. Je možné ho využít a
zbytek doplatit?
Děkuji Štěpán
Dobrý den,
ano je možné ho využít ale musíte rezervaci udělat přímo přes recepci
vinařství . Prosím zavolejte a domluvíme se. Děkuji :-)
Dobrý den chci se zeptat máte už na příští rok nake nabídky.
Dobrý den, Vlasto, jsme rádi, že Vás nabídka zaujala, nicméně jestli se akce objeví znovu, to nevíme, ale určitě se o to přinejmenším pokusíme. Doporučuji Vám nastavit odběr nových nabídek daného podniku, a to tak, že u nabídky kliknete na název poskytovatele a poté kliknete na Upozornit na nabídky tohoto podniku. Díky tomu Vám případná další nabídka neunikne. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
Měli byste volný termín s polopenzí a degustaci od 3.10 do 6.10 pro mě
s manželem, děkuji za odpověď
Dobrý den, Veroniko. Poskytovatele, je nezbytné, kontaktovat na emailové adrese recepce@vinarstviukaplicky.cz ohledně dostupných kapacitách. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, je u vás možnost ubytování se psem?
Děkuji.
Dobrý den, můžou k nám pejsci do 5 kg.
Dobry den muzu se zeptat jde u vas zarezervovat pokoj na pul dne s virivkou?dekuji
Dobrý den,
tato služba není možná prosím.
Dobrý den, prosím o informaci, zda je možné se domluvit i na bezlepkové stravě, mám bohužel přísnou bezlepkovou dietu. Děkuji předem za zprávu, Alena P.
Dobrý den,
prosím, je možné si zažádat o bezlepkové pečivo při snídaních
u našich číšníků.
Dobrý den,
2 noci, ale jen jedna večeře? To je chyba nebo schválně? Díky
Dobrý den,
jak píšete, v tomto balíčku na 2 noci je jedna tříchodová večeře.
Dali jsme pouze jednu, jelikož hosté jezdí na výlety po okolí nebo ke
známým na návštěvy. Popřípadě se v našem areálu nachází restaurace
Retro Grill, kde si během pobytu můžete na tu večeři zajít.
Dobrý den,
Ve vaší nabídce nelze zaškrtnout ( zarezervovat ) termín příjezdu a
odjezdu. Tím pádem nejsme schopni dopočítat ani cenu pobytu. Děkuji za
krátkou zprávu. Petr Petr Pospíšilík
Dobrý den,
doporučím Vám nás tel. kontaktovat. Tel. je 606 766 147
Bohužel nerozumíme Vašemu dotazu, jelikož naše balíčky mají
danou cenu.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, výše čtu dotaz jiného zákazníka, že dostal poukaz v hodnotě 5000,– a zda-li může zbytek doplatit, vy odpovídáte že ano. Dnes jsem měla na recepci v podstatě stejný dotaz – dostala jsem poukaz na pobyt ve všední dny, ale opravdu bych potřebovala změnit to na víkendový termín, samozřejmě za příplatek. Recepce však nekompromisně řekla ne. Podmínky se změnily nebo proč to není možné?
Mnohokrát děkuji za odpověď.
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Doplatek za změnu termínu pobytu se skutečně řeší přes hotel, je ale možné že již nemají volné víkendové kapacity proto Vám změnu variant termínu zamítli. Záleží už skutečně pouze na hotelu zda jim změna vyhovuje. Přeji krásný den, Denisa ze Slevomatu.