Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Stolní či nástěnný kalendář z vlastních fotek: týdenní, 14denní, měsíční i roční
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Po obdržení voucheru si stačí vytvořit kalendář v online konfigurátoru.
- Kód voucheru vložte do pole „Vložte voucher“, cena se vám automaticky po dokončení objednávky upraví.
- Při výběru dopravy si vyberete i způsob platby za dopravu: „Slevomat platba na účet předem“ nebo na dobírku.
- Na jedno poštovné lze zaslat neomezený počet kusů.
- Výrobek nelze vrátit v zákonem stanovené lhůtě 14 dnů – viz ust. § 1837 písm. d) občanského zákoníku – jedná se o dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Dobrý den. Dne 12.12 jsem objednala kalendáře, i zaplatila dopravu.
Píšete, že garantujete doručení do Vánoc. U objednávky je stále
“zpracovává se” a ani od Zásilkovny nemám žádné zprávy. Mohu se
opravdu spolehnout, že si balíček nejpozději zítra vyzvednu?
Děkuji.
Krásný den, Pavlo, děkuji vám za dotaz. Pro nejrychlejší prověření vaší objednávky prosím kontaktujte přímo prodejce na tel. +420 774 407 242 či e-mailu info@fotoknihy.net :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Zdravím, objednala jsem kalendáře 6.12. kdy proběhla také platba dopravy, do dnešního dne kalendáře nemám, do Vánoc to už nejspíš nestihnou, e-mail je nedoručitelný a v telefonu mi pan řekl jen ať to pošlu meilem. Jak toto řešit? Byli to dárky na vanoce
Dobrý den, žádná reklamace se k nám nedostala. Zakázku jsem dohledal a zatoulané kalendáře ihned předal k expedici. Za Fotoknihy Laštůvka
Dobrý den když jsem kalendář poslala k výborně dnes tj. 14.12.2022 přijde ještě před Vánoci díky 😊
Ano. Přijde.
Dobrý den,
je možné osobně vyzvednout kalendáře v Brně? Děkuji
Ano. Osobní vyzvednutí si zadáte při výběru dopravy.
Dobrý den,na jeden voucher se vztahuje jeden kalendář? Pokud bych chtěla 4 stejné kalendáře,potřebuji tedy 4 vouchery? Děkuji za upřesnění.
Dobrý den, Hedviko. Děkujeme za Váš dotaz. Ano, pokud si přejete zakoupit 4 kalendáře, musíte si zakoupit 4 vouchery. :) Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den
Po kliknutí na webový odkaz píše že stránka neexistuje. Jak je možné po
zakoupení kalendáře udělat?
Dobrý den, Ivano. Děkuji za Váš dotaz. Po obdržení vašeho voucheru si stačí vytvořit kalendář podle svých přání v online konfigurátoru, který naleznete zde: http://fotoknihy.net/fotokalendare. Přímo ve voucheru máte podrobný rozpis na všechny další kroky, které musíte udělat k tomu abyste si kalendář objednala. Pokud bude mít i nadále technické problémy se stránkami tak prosím kontaktujte poskytovatele na této emailové adrese: info@fotoknihy.net. Přeji krásný den, Denisa ze Slevomatu.
Dokdy nejdéle objednat kalendář,aby přišel do vánoc
Krásný den, Lenko, děkuji vám za dotaz. Dle stránek poskytovatele stačí kalendář objednat do 18.12., aby byl bezpečně do Vánoc u vás :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den.
Stále řeším problém se svojí objednávkou – viz poslední dotaz. Na uvedené číslo se několik dní nemohu dovolat, přes e-mail také žádná odpověď. Pouze mi včera přišla automatická zprava, že zásilka byla odeslána a odkaz na Zásilkovnu, kde mají pouze zadané údaje zatím k nepodané zásilce. Jak tomu mám rozumět, kde je garance doručení do Vánoc? Prosím o okamžité řešení a vyjádření fotoknihy.net! Jednalo se o čtyři stejné týdenní kalendáře za cca 1000kc.
Dobrý den, Pavlo. Mrzí nás, že se Vám naskytla tato situace. Tato sekce však slouží pro dotazy. Kontaktujte nás, prosím na slevomat.cz/kontakt, kde Vám s vyřízením požadavku pomohou naše šikovné kolegyně a šikovní kolegové. Věřím, že vše dopadne dobře. :) S přáním krásného dne, Karel