Nový hotel Mercure ve Szklarske Porebě: neomezený wellness, dobré jídlo a nádherné vodopády
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, radi bychom priobjednali masáže. Prosím o nabídku masáži a jak dlouho predem je nutná rezervace. Dekuji
Dobrý den, Jano.
Ohledně nabídky masáží a případné rezervace kontaktujte přímo hotel na
tel. čísle:+48 75 303 10 00 nebo přes e-mailovou adresu: hb844@accor.com. Přeji hezký
den, David
Dobrý den,
Chceme cestovat se psem a chci se zeptat, zda máte dog friendly restaurant a
můžeme se psem na snídani i večeři prosím?
Děkuji, Filip.
Dobrý den, Filipe.
Kontaktoval jsem poskytovatele a ano, na snídaně i večeře můžete vzít
psa s sebou. Přeji hezký den, David
Dobry de , jak je to s parkovanim prosim. Je nutna rezervace?
Dobrý den, Nikolo.
Parkování na Venkovním parkovišti je za příplatek 45 PLN za den a
parkování v Garáži je za příplatek 25 PLN za den. Je nutné si ověřit
dostupnost parkovacích míst. Kontaktujte hotel na tel. čísle: +48 75 303 10
00 nebo přes e-mailovou adresu: hb844@accor.com. Přeji hezký
den, David
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda je na hotelu vířivka a zda je v ceně balíčku. A zda je nutné si bazén, sauny nebo wellness rezervovat dopředu. Děkuji za informaci. Tejkalová
Dobrý den, podařilo se mi ověřit Váš dotaz u poskytovatele služby a vířivka je v ceně balíčku. Není nutné provádět rezervaci dopředu pro využití wellness zóny. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,je možné platit za pobyt až na hotelu? Dekuji
Dobrý den, Andreo.
Jestliže máte zájem o nákup voucheru z této nabídky za akční cenu, tak
je nezbytné voucher zakoupit na našich internetových stránkách Slevomatu.
Stačí kliknout na zelené tlačítko „Koupit za“. Dále zadáte e-mail
nebo se přihlásíte na svůj účet a vyberete způsob dopravy a platby.
Platit můžete kartou online, bankovním převodem nebo hotově na jakékoli
pobočce Sazka. Dále můžete využít službu Twisto nebo zaplatit kredity. Po
připsání částky na náš bankovní účet se ve vaší e-mailové schránce
objeví voucher. Pěkný den , David
Dobrý den, nabídka je pro pokoj Superior, je možné si i přes to
zaplatit za vyšší standard?
Děkuji
Dobrý den, Šárko. Lze si připlatit za vyšší standard. Záleží však na dostupných kapacitách v hotelu. Kontaktujte proto poskytovatele služby s dostatečným předstihem na telefonním čísle +48 75 303 10 00. :) S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat ohledně polopenze.
Večeře je řešena servírovaným 3chodovým menu, je zde i nějaká varianta
pro děti?
Děkuji a přeji hezký den.
Dobrý den, Miláku. Děkuji Vám za dotaz. Je možné, aby děti měli
poloviční porce. :) Doporučím Vám, kontaktovat hotel a domluvit se na
jídelníčku přímo pro děti individuálně. Přikládám kontakt: hb844@accor.com nebo
+48 75 303 10 00. S přáním krásného dne, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, není mozne uplatit az po novem roce prosim?
Dekuji
milá Nikola,
Děkuji, že jste nás kontaktovali.
Upozorňujeme, že nabídku na rok 2023 budeme mít pravděpodobně v příštím týdnu.
S pozdravem,
Martyna Idzikowska
Dear Nikola,
Thank you for contacting us.
Please be informed that we will have offer for 2023 probably in next week.
Best regards,
Martyna Idzikowska