Pobyt v Lednici: ubytování v penzionu, snídaně či polopenze i degustace vína
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý de, mám dotazy: je možné objednat pobyt na září v termínu 2. – 9. září 2023? Je možné objednat pokoj v přízemí s koupelnou? Dříve kladené dotazy ohledně polopenze-je možná? Jak je to s platbami a ještě v jaké lhůtě lze bezplatně úplně zrušit rwzervaci. Děkuji za odpověď. Jašková
Dobrý den, Ludmilo,
děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si rezervovat či ověřit termín pobytu. :)
1. zvolte variantu pobytu
2. vyberte si termín pobytu
3. navolte počet osob (není-li striktně dán počet osob pro pobyt)
4. do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava aj.), další požadavky
5. přejděte k platbě
6. voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu. Změnu termínu je možné provést výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu.
Polopenzi v nabídce poskytovatel bohužel nemá.
Pro více informací lze využít kontakt: info@penzionslunecnidum.cz.
S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
mám stejný dotaz, jaký už tu padl – zda je možné objednat pobyt
s polopenzí bez degustace v termínu 22. – 25.2. pro 1 osobu a dítě
14 let. Moc děkuji za odpověď
Hezký den, Petro, děkuji za Váš dotaz. U této nabídky nabízíme pouze varianty pobytu se snídaní a degustací, která je pevně daná. Pokud máte zájem o polopenzi bez degustace, doporučím Vám kontaktovat přímo poskytovatele služby, se kterým se můžete domluvit na Vašich požadavcích. S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
dobrý den, je možný pobyt s pejskem?
Dobrý den,určitě,pejsky máme rádi.
Dobrý den. Je možné při výběru pobytu garantovat pokoj s koupelnou? Velice děkuji.
Dobrý den, Markéto, děkuji moc za dotaz. Doporučuji před koupením voucheru zavolat na: +420 775 063 143 a domluvit se rovnou na pokoji s vlastní koupelnou. Jedná se pouze o jediný pokoj bez koupelny, tudíž je veliká pravděpodobnost, že se domluvíte. Přeji pěkný den, Honza
Dobrý den, je možné objednat pobyt s polopenzí bez degustace?
ano,zavolejte mi
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěl bych se zeptat na termín 1.-5.6.2023 zda je volno, neboť v jednom „termínovníku-kalendáři“ je možné se ubytovat a v druhém tato možnost není. Děkuji s pozdravem Mirek
Krásný den, Mirku, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale v tomto termínu již není možné voucher zakoupit. Mějte moc hezký den, Kristýna