Dovolená v Janských Lázních: krásný hotel u lanovky, s polopenzí a neomezeným wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, je možné u hotelu v době pobytu parkovat? Za odpověď děkuji.
Dobrý den, paní Valentová,
před hotelem je parkoviště, účtujeme si 200 korun na noc.
S přáním hezkého dne
Petr, Recepce
Zahrnuje polopenze i nápoje ?
Dobrý den, paní Tylová,
na snídani ano, k večeři pak máte na výběr ze dvou jídel a budete mít
dvouchodové menu bez pití, lze ho ale dokoupit přímo v restauraci.
S přátelským pozdravem
Petr/Recepce
Dobrý den, máme v plánu přijet s 2 letým dítětem, je potřeba pro něj na místě přikoupit snídaně a večeře nebo je to v ceně voucheru? Je na pokoji lednička a rychlovarná konvice? Předem děkuji za odpověď. Hybšová
Dobrý den, paní Hybšová,
děti do 3 let mají vše zdarma. Rychlovarné konvice jsou na pokojích,
lednice nejsou.
Na recepci máme ledničku a v případě potřeby si budete moci cokoliv
uložit u nás, pokud by jste chtěla.
S přátelským pozdravem.
Sandra, recepce.
Je v možnostech hotelu zajistit odvoz z autobusové zastavky Kolonada do hotelu a jaká by byla cena?
Dobrý den, posílám kontakt na taxi službu. Ale vzhledem k tomu, že
zastávka kolonáda je od hotelu vzdálena 10 minut pěšky, asi žádný
taxík službu neposkytne.
777 000 010
Jak daleko od hotelu je zastávka MHD na kolonádu? Je u hotelu půjčovna lyžařského vybavení?
Dobrý den,
zastávka je vzdálena cca 800 m od hotelu, 15 min. chůze, ze zastávky
mírně do kopce.
Půjčovna lyžařského vybavení je přímo u lanovky ( 200 m od hotelu),
vybavení si můžete rezervovat na www.skiresort.cz. Na těchto stránkách taky
můžete zakoupit SkiPass (po zahájení zimní sezóny).
Recepce
Dobrý den je v hotelu herna pro děti ? Dekuji
Dobrý den,
ano, v hotelu je herna pro děti.
S pozdravem
Barbora, recepce
Dobrý den, ráda bych si zakoupila pobyt v pokoji
Dvoulůžkový pokoj Superior s balkonem – chci se zeptat, zda je možné za
dvě lůžka dostat manželskou postel ? jak případně toto poznamenat do
objednávky od slevomatu ?
Dobrý den,
napiště to do poznámky k rezervaci a bude Vám vyhověno.
S pozdravem
Petr / Recepce
Dobrý den, chtěla bych dorazit teď o víkendu a to 2 dospělé a 3 děti ve věku 23 měsíců, 13 a 14 let. Lze takto asi ubytovat, dalo mi to nabídku ke koupi, ale než zaplatím, potřebuji vědět jaký typ pokoje nám to nabízí, protože nechci, aby velký děti spaly na malým gauči. Samozřejmě počítám s tím, že nejmladší bude s námi v posteli, proto bych ráda manželskou postel pro nás a nebo možnost dětské postýlky. Děkuji
Dobrý den, paní Dobiášová,
v tomto případě doporučuji zakoupit dva vouchery na 2 dvoulůžkové
pokoje, zapůjčení dětské postýlky je zdarma.
S pozdravem
Barbora, recepce
Dobrý den, je možné k voucheru za doplatek upgrade na Junior Suite s terasou? V jaké výši by byl na 2 noci?
Dobrý den, Václave. Děkuji Vám za dotaz. Kontaktoval jsem hotel ohledně Vašeho dotazu a je nezbytné, spojit se s nimi a sdělit jim rovnou termín, následně Vám bude vypočítaná cena za upgrade pokoje. Přikládám kontakt +420 499 859 780. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, rád bych si zarezervoval pobyt pro 3 osoby, nicméně lze
vybrat jen 2 osoby, přesto že mi to hlásí 2–4.
Co s tím?
Děkuji
Dobrý den,
rezervovat lze maximálně pro 2 dospělé a 2 děti.
Děkujeme za pochopení,
recepce
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, bylo by možno tento pobyt platit fakturou přes FKS? Děkuji Musilová
Dobrý den, platíte Slevomatu při koupi voucheru.
Zda je možné jim platit přes FKSP je nutné zjistit přímo u nich.
S pozdravem, recepce