Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. 601 001 592 nebo e‑mailem na reception@florentina-boat.cz.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, jezdí loď rovněž do Drážďan a jak často? Pokud ano, jak
se změní cena za pobyt.
Děkuji za odpověď. J. Syrový
Slevomat.cz
Dobrý den, Jiří. Děkujeme za Váš dotaz. Nabídka na slevomatu obsahuje
pouze pobyt na lodi, nikoliv plavbu. Tato nabídka zahrnuje pobyt se snídaní
nebo polopenzí. Plavbu lodí organizuje partner samostatně, pro individuální
nabídku prosím kontaktujte poskytovatele. Zde přikládám kontakt: reception@florentina-boat.cz,
+420 601 001 592. Přeji hezký den. Anička, Slevomat.cz
Tereza Horakova
Dobrý den,
Rada bych využila pobyt v pokoji superior, z fotografii je zrejme, ze se
jedna pouze o pokoj s 2× jednoluzkem. Mate k dispozici i pokoj
s manželskou posteli? Dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Terezo.
V nabídce na Slevomatu jsou zahrnuty pokoje typu: Dvoulůžkový Superior
s francouzským oknem na horní palubě a Dvoulůžkový Komfort. Pro
individuální poptávku ubytování kontaktujte přímo poskytovatele na tel.
čísle: +420 601 001 592 nebo přes e-mailovou adresu: reception@florentina-boat.cz.
Přeji hezký den, David
Kamil kovac
Dobrý den mám zájem o 3 dení pobyt a zajímá mne zda loď pluje a nebo
stojí cele 3 dny na místě . Děkuji Kovac
Slevomat.cz
Dobrý den, Kamile.
Nabídka na slevomatu obsahuje pouze pobyt na lodi, nikoliv plavbu. Pokud máte
zájem o plavbu, neváhejte kontaktovat poskytovatele pro individuální
nabídku. Přikládám kontakt: reception@florentina-boat.cz
/+420 601 001 592. Přeji hezký den, David
Věra
Dobrý den, není mi z Vaší nabídky jasné, zda je pobyt na lodi (na
1 noc), spojen i s plavbou, nebo se jedná jen o pobyt.
Děkuji za odpověď
Florentina Boat
Dobrý den, já v prezentaci Florentiny na Slevomatu žádnou zmínku
o plavbě nevidím, plavby organizujeme sami, zde na Slevomatu je v nabídce
pobyt se snídaní, polopenzí nebo all inclusive, pokud máte zájem o plavbu,
neváhejte nás kontaktovat, mějte pěkný den, Florentina boat
Katka Valterova
Nevím,jak objednat telefonicky mě číslo 702568118.i
Slevomat.cz
Dobrý den, Katko. Děkujeme za Váš dotaz. Termín si můžete zarezervovat
po zakoupí voucherů (kliknete na koupit voucher bez termínu). Pokud víte,
jaký termín by se Vám hodil, klinete na tlačítko vybrat termín a zobrazí
se Vám kalendář s volnými termíny. Poté termín stačí jen vybrat, a
dokončit objednávku. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, jezdí loď rovněž do Drážďan a jak často? Pokud ano, jak se změní cena za pobyt.
Děkuji za odpověď. J. Syrový
Dobrý den, Jiří. Děkujeme za Váš dotaz. Nabídka na slevomatu obsahuje pouze pobyt na lodi, nikoliv plavbu. Tato nabídka zahrnuje pobyt se snídaní nebo polopenzí. Plavbu lodí organizuje partner samostatně, pro individuální nabídku prosím kontaktujte poskytovatele. Zde přikládám kontakt: reception@florentina-boat.cz,
+420 601 001 592. Přeji hezký den. Anička, Slevomat.cz