Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, lze na pobyt vystavit fakturu? Děkuji a přeji hezký den
Maringotka v údolí
Dobrý den, ano lze vystavit fakturu, nebo případně čerpat FKSP. Se
Slevomatem aktuálně doladďujeme poslední detaily.
Nikola
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda je možné vzít s sebou psa(štěně).
Děkuji za odpověď
Maringotka v údolí
Dobrý den, s pejsky se ubytovat bohužel není možné, protože při
předchozích návštěvách jsme vždy museli kupovat nové povlečení a
museli jsme počítat s poničenými věcmi. Z důvodu zachování kvality
služeb tedy pejsci dovolení bohužel nejsou.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, lze na pobyt vystavit fakturu? Děkuji a přeji hezký den
Dobrý den, ano lze vystavit fakturu, nebo případně čerpat FKSP. Se Slevomatem aktuálně doladďujeme poslední detaily.