Zrušení či změna termínu je možná nejpozději 5 dní před letem.
V případě zrušení rezervace 4–2 dny před termínem je nutné uhradit 30% storno poplatek z ceny letu.
V případě zrušení rezervace 1 den před termínem je nutné uhradit 50% storno poplatek z ceny letu.
Z bezpečnostních důvodů se letá pouze za vhodného počasí. V případě zrušení termínu z důvodu nepřízně počasí nebo technické závady vám bude nabídnut náhradní vyhovující termín.
pokud bych zakoupila voucher na 60 minut, jak dlouho by trval samotný let
letadlem? Tedy čas bez teoretické přípravy a praktické ukázky…předem
děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Terezie. Máme zprávu od provozovatele, že se jedná
o 60 minut čistého času letu. Přeji hezký den. Anička, Slevomat.cz
Martin
Dobrý den, při úvaze např. 40 minutové varianty, jak dlouhý (minut) je
samotný let a jakou část z toho letu je zákazník „aktivně“ zapojen do
pilotování? Děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Martine. Dostal jsem informaci od provozovatele, že se jedná
vždy o čistý čas letu. Čas řízení letadla je po domluvě s pilotem.
Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Patrik
Dobrý den,dá se koupit voucher přes FKSP?děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Patriku. Děkujeme za Váš dotaz. Nákup přes FKSP u nás lze
provést pouze u pobytů (tj. kategorie Cestování). Více informací ohledně
FKSP najdete na www.slevomat.cz/fksp.
Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Jakub Petro
Dobry den, dokazete mi zarucit, ze poletim z Brna a v tom oranzovom Attack
Viper SD4 z fotografii? :) Diky predem za odpoved,
Jakub
Slevomat.cz
Dobrý den, Jakube. Děkuji Vám za dotaz. dle informací poskytnuté
poskytovatelem, se létá ve dvojplošníku Attack Viper SD4. Pro více dotazů,
lze kontaktovat přímo poskytovatele služby na info@inthesky.cz.
S přáním krásného dne, Karel
Kristýna Liaugodaité
Dobrý den, je možné teď zakoupený vocher využít až na příští rok?
Děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Kristýno. Voucher z této akce je možné využít pouze do
30. 11. 2022. Pokud byste chtěla službu využít později, můžete si
nastavit upozornění na nové nabídky podniku, a tak Vám žádná nová akce
s pozdější možností využití neuteče. Pěkný den. Matěj,
Slevomat.cz
Karolina Mala
Dobrý den, my se snažíme uz skoro 14dni o dohodnuti termínu. Bohužel na
email nám odpovedeli az po týdnu, až potom co jsme zavolali. Teď nám
nabidli jiný termín, bohužel který nam?nevyhovuje, tak jsme vypsali jiný
termíny, bohužel s odpovědí, ze se leti z Olomouce. A my chceme Prahu.
Tím tato komunikace skončila a už nereaguji na email a ani na telefon, který
je uvedený, tak ho nikdo nezvedá a ani se neozvou zpět. Takže jsme velmi
zklamaný z přístupu. Byl to dárek… tak trochu na nic. Děkujeme za
reakci.
inTheSky.cz
Dobrý den paní Malá, bohužel podle Vašeho jména se nám nepodařilo
dohledat žádnou konverzaci s Vámi. Na zmeškané hovory voláme vždy zpět
a termín určitě neměníme z Prahy na Olomouc. Zkuste nám prosím napsat na
email, nebo zavolat na náš telefon a rádi Vám pomůžeme s vytvořením
rezervace podle Vašeho přání. Děkujeme.
M
Dobrý den, píšte odlety i Zlín, ale na Vašich stránkách není do
konce roku u vypsaných termínů ani jeden, který by byl ze Zlína. Takže
jak to tedy je s těmi odlety ze Zlína? Děkuji
inTheSky.cz
Dobrý den, termíny podle potřeby přidáváme. Pokud si zakoupíte voucher
a napíšete nám, že máte zájem o let z letiště, pro které není
aktuálně vypsaný termín, tak se Vám pokusíme vytvořit další termín pro
dané letiště. Děkujeme.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
pokud bych zakoupila voucher na 60 minut, jak dlouho by trval samotný let letadlem? Tedy čas bez teoretické přípravy a praktické ukázky…předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, Terezie. Máme zprávu od provozovatele, že se jedná o 60 minut čistého času letu. Přeji hezký den. Anička, Slevomat.cz