Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 795 531 633 nebo e‑mailem na recepcja@meta-hotel.pl.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš kontaktní formulář.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,když si koupím voucher pro 2–3 osoby na dvě noci a z toho ta
3 osoba přijede až na druhou noc kolik bude doplatek za přistýlku?
Děkuji za odpověď Pálková Veronika
Slevomat.cz
Dobrý den, Veroniko. Děkujeme za Váš dotaz. Voucher nelze rozdělovat na
část, kdy jedna osoba přijede později. Musíte si zakoupit voucher pro tři
osoby na celý pobyt, bez ohledu na to, kdy dojede třetí osoba. Přeji Vám
hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Tomáš Censure
Dobrý den, dle předchozích recenzí bylo velké mínus zapáchajicí a
nefunkční welness, již je vše v pořádku ?
Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Tomáši. Děkujeme za Váš dotaz. Věříme, že je již vše
v pořádku. V případě dalších dotazů ohledně prostředí hotelu
kontaktujte přímo recepci písemně na e-mail recepcja@meta-hotel.pl
nebo telefonicky +48 795 531 633. Přeji Vám krásný den. Matěj,
Slevomat.cz
Karin
Dobrý den, když koupím pobyt pro tři osoby (cena se automaticky
navýší) tak wellness je k dispozici v rámci voucheru jen pro dvě osoby
(jak se píše v popisku)?
Slevomat.cz
Dobrý den, Karin.
V nabídce je zahrnuto wellness pouze pro 2 osoby. V případě, že vás
pojede víc, tak si ostatní mohou dokoupit welness dle aktuálního ceníku
hotelu: https://www.meta-hotel.pl/en/cennik.
Přeji hezký den, David
Denulinka1711 Jevická
Dobrý den, prosím, o info, zda je součástí termínu 26.8. –
28.8. i polopenze, všude je uvedena pouze snídaně, ale v popisu nabídky
je psána možnost polopenze. Dále, prosím, o info, zda opravdu dostaneme
pokoj s manželskou postelí, s výběru to také není jednoznačné.
Případně, jak výše uvedené varianty vybrat při objednání voucheru.
Děkuji. Jevická Denisa
Slevomat.cz
Dobrý den, děkuji Vám za dotaz. Ve Vámi poptávaném termínu, je
dostupná pouze varianta pobytu se snídaní. Pokud si přejete dokoupit
polopenzi, kontaktujte přímo hotel na recepcja@meta-hotel.pl
nebo
+48 795 531 633. Pokud si přejete manželskou postel, napište tento
požadavek do poznámky při vytváření objednávky. :) S přáním
krásného dne, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,když si koupím voucher pro 2–3 osoby na dvě noci a z toho ta 3 osoba přijede až na druhou noc kolik bude doplatek za přistýlku?
Děkuji za odpověď Pálková Veronika
Dobrý den, Veroniko. Děkujeme za Váš dotaz. Voucher nelze rozdělovat na část, kdy jedna osoba přijede později. Musíte si zakoupit voucher pro tři osoby na celý pobyt, bez ohledu na to, kdy dojede třetí osoba. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz