Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +421 0911 550 092 nebo e‑mailem na info@penzionpalatin.sk.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
je možné uplatnit FKSP u tohoto ubytování? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Kateřino. Děkujeme za Váš dotaz. Vystavení FKSP faktury se
týká pouze českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP
u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda
vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na
bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například
hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a
variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší
firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách.
Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci
„Jak uplatnit“. Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz
Peter
Dobrý den, jaké jsou možnosti parkování? V nabídce pobytu jsem takovou
možnost nezaznamenal.
Díky za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Petere. Děkuji Vám za dotaz. Podařilo se mi spojit
s poskytovatelem služby a u penzionu je vždy místo k zaparkování a
zdarma. :) S přáním krásného dne, Karel
Petra Šmídová
Dobrý den, je v ceně vstup do termálů?
Slevomat.cz
Dobrý den, Petro.
Vstup do lázní a aquaparků s termální vodou není zahrnut v ceně
nabídky. Nicméně vstupné si můžete dokoupit na místě přímo
v termálních lázních.
Přeji hezký den, David.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
je možné uplatnit FKSP u tohoto ubytování? Děkuji
Dobrý den, Kateřino. Děkujeme za Váš dotaz. Vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz