Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Jesenice v novém: pobyt na Křivoklátsku s all inclusive nebo polopenzí a balneo procedurami
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 313 599 260 (od 8:00 do 19:00 hod.) nebo e‑mailem na recepce@hotel-jesenice.cz.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- All inclusive
- Dítě do 2,9 let zdarma bez nároku na vlastní lůžko a služby
- Dítě od 3 do 11,9 let za 600 Kč / den včetně lůžka a stravy, bez dalších procedur
- Dítě nad 12 let nebo další dospělý za 800 Kč / den včetně lůžka a stravy, bez dalších procedur
- Polopenze
- Dítě do 2,9 let zdarma bez nároku na vlastní lůžko a služby
- Dítě od 3 do 11,9 let za 400 Kč / den včetně lůžka a stravy, bez dalších procedur
- Dítě nad 12 let nebo další dospělý za 550 Kč / den včetně lůžka a stravy, bez dalších procedur
- All inclusive
- Děti bez nároku na lůžko nemají v ceně ani stravu, můžete ji pro ně připlatit.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma (ve společných prostorách hotelu)
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, měla bych zájem o pobyt 3dny s all inclusive v srpnu pro 2 os.+ dítě 4 roky, pobyty tu máte pouze s procedurami a do března.Je možný pobyt bez procedur a jak by pobyt vyšel cenově? Děkuji předem za odpověď.
Dobrý den, ohledně rezervaci na letní prázdniny nás, prosím, kontaktujte na e-mailu: recepce@hotel-jesenice.cz. Děkujeme.
dobrý den,prosím Vás máte v nabídce volný termín 7.4 – 10.4. je možné použit platbu z FKSP ?
Krásný den, Bibiano, děkuji vám za dotaz. Je mi moc líto, ale tento termín již dostupný není. Dostupnost termínů se můžete ověřit přímo v nabídce v online rezervačním kalendáři :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, jak to tedy je těmi procedurami, když si koupím jeden
voucher pro 3 nebo 4 osoby? Mají je také v ceně? Dle odpovědi níže,
spíše vyplývá, že cena, která se navýší je pouze za all inclusive.
Dekuji
Dobrý den, pobytový balíček je pro 2 osoby, tedy jeden voucher zahrnuje vše pro 2 osoby. Každá osoba navíc ve voucheru má pouze ubytování a stravu. Procedury je pak nutné si pro osobu navíc doplatit. Pokud jsou tedy např. 4 dospělé osoby, pak by měly být zakoupené 2 vouchery k pobytu. Pokud jde o 2 dospělé a dvě děti, stačí koupit 1 voucher pro 4, děti do 18-ti let mají pobyt vždy bez procedur. Pro více informací nás, prosím, kontaktujte na telefonním čísle 313 599 260. S pozdravem recepce Hotelového resortu Jesenice
Dobrý den, domácí mazlíčci můžou být? (Malý pejsek)
Dobrý den, Jakube, děkuji za dotaz. Domácí zvířata bohužel nejsou povolena. Přeji pěkný den, Honza
Dobrý den prosím vás nemáte ještě volno 5–7.2.2023 prosím pro jeden pár ? Nestihli jsme koupit v on-line rezervaci. Jiný termín nemůžeme 😔
Dobrý den, pane Zlochu, pro výběr termínu k pobytu nás, prosím,kontaktujte na e-mailové adrese: recepce@hotel-jesenice.cz. Děkujeme. S pozdravem recepce Hotelového resortu Jesenice
Přeji Vám dobrý den, objednala jsem si pobyt u Vás v hotelu v měsíci
únoru 2022. Jsme dvě dospělé a máme s sebou 2 děti, jak máte velké
pokoje. Budeme moci být všechny spolu?
Děkuji za sdělení, s pozdravem
Dobrý večer, paní Trnková, pokoje máme i čtyřlůžkové, ale pokud budete chtít 2× dvoulůžkový, není problém. Stačí uvést do poznámky :)) S pozdravem recepce Hotelu Jesenice
Mám dotaz jevše přístupné i pro vozíčkáře?
Dobrý den, Jaroslave. Hotel disponuje bezbariérových přístupem. :) S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, mám stejný dotaz jako paní Iveta před dvěma měsíci. Ráda bych si objednala voucher all inclusive + 5 procedur pro 4 osoby, procedury jsou však stále psány pro osoby 2. Paní Ivetě jste psal v odpovědi, že dáte vše do pořádku, je to ale už dva měsíce a stále jsou procedury psané pro 2.
Dobrý den, Ludmilo, děkujeme moc za dotaz. Odpověď prověříme u poskytovatele služby a budeme Vás kontaktovat, jakmile to bude možné. S přáním hezkého dne, Honza
Dobrý den, paní Ludmilo,
prosím kontaktujte nás na telefonním čísle 313 599 260, rádi Vám vše
vysvětlíme.
S pozdravem recepce Hotelu Jesenice.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda máte volný termín mezi svátky od
28.12–30. 12.2022, pro rodinu 2dospělé a 1 dítě 1š let. Předem děkuji
za odpověď.
Bartošová
Dobrý den, paní Bartošová,
děkujeme za zájem o ubytování v Hotelovém resortu Jesenice.
V termínu 28.-30.12.2022 máme ještě volné pokoje k dispozici.
Pro více informací nás, prosím, kontaktujte na telefonním čísle
313 599 260, děkujeme.
S pozdravem recepce Hotelu Jesenice
Dobrý den, chci se zeptat, jaké procedury nabízíte, případně prosím i cenu. děkuji
Dobrý den, paní Koblížková,
níže zasílám veškeré naše balneo procedury, jen podotýkám, že pokud
jste hotelovým hostem, máte na všechny procedury slevu 50 %.
• venkovní vířivky pro 2–4 osoby 50 min / 800,– Kč
• solná jeskyně – pravá sůl z mrtvého moře 40 min / 160,– Kč
• perličkové masážní koupele pro dvě osoby 20 min / 700,– Kč
• tepelné rašelinové zábaly 20 min / 490,– Kč
• oxygenoterapie 20 min / 350,– Kč
• parafínový zábal na ruce 20 min / 350,– Kč
• relaxačně sportovní masáž 25 min / 900,– Kč
• relaxačně sportovní masáž 50 min / 1.500,– Kč
• masážní křeslo 20 min / 400,– Kč
• vibrační plošina 20 min / 200,– Kč
• strojová masáž nohou 20 min / 200,– Kč
• venkovní sauna pro 2 až 3 osoby 50min / 1 500,– Kč
Dobrý den, je možné zaplatit přes FKSP. Děkuji Kodešová
Dobrý den, Lucie. Děkuji za Váš dotaz. Pokud máte možnost čerpat příspěvek FKSP od zaměstnavatele, doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel, zda Vám proforma fakturu vystaví. Pokud ano, tak si poté objednáte voucher bez termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. Od nás Vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu a Váš zaměstnavatel ji uhradí. Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám voucher a budete si moci rovnou domluvit s hotelem nějaký termín. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, od kdy přesně bývá v provozu venkovní bazén? Jen v 7. a 8.měsici nebo už dříve, třeba v květnu?Děkuji za odpověď
Dobrý den, Evo. Děkuji Vám za dotaz. Záleží na počasí. Je dosti možné, že při teplém počasí, bude bazén uvedený do provozu dříve. S přáním krásného dne, Karel
Kam mohu napsat recenzi na Hotel Jesenice? Není zde žádná možnost se tam dostat. Děkuji za upřesnění a platnou odpověď. Kodadová
Dobrý den, Jano.
Po využití a uplatnění voucheru vám přijde na Vaší e-mailovou adresu
hodnocení nabídky :) . Přeji hezký den, David
Dobrý den,
Chtěla bych se zeptat na počet procedur u výběru varianty 2–4osoby +
5 procedur? Pokud si u objednávky zadám 4osoby na 2 noci, tak se cena
adekvátně zvýší, avšak u procedur je napsáno vždy jen pro 2 osoby.
Nevím tedy zda zakoupit voucher 2× pro 2 osoby nebo rovnou pro 4 osoby a
doufat, že o masáže se nebudeme prát :D
Dobrý den, Iveto,
skutečně, částka se navyšuje o 1 600 Kč na osobu. Poprosím
o posečkání s koupí voucheru,
určitě dáme vše do pořádku.
S pozdravem recepce Hotelu Jesenice
Dobrý den, paní Iveto,
omlouvám se za zpoždění. Částka 1 600 Kč se navyšuje správně, tato
cena je za další osobu, ovšem bez procedur, tzn. 1 osoba = 800 Kč/ noc all
inclusive.
Rádi Vám vše vysvětlíme na telefonním čísle 313 599 260.
S pozdravem recepce Hotelu Jesenice.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chceme se zeptat na ceny pobytu v měsíci červnu. Nemůžeme se dopátrat, kolik by stál pobyt na 3, příp. 4 noci pro 2 osoby. Jedná se o pobyt s polopenzí se 4 procedurami. Děkuji za odpověď . Jsme 2 páry – důchodci.
Dobrý den, paní Vystrčilová, pro kalkulaci pobytu,prosím,kontaktujte naši hotelovou recepci na e-mailu: recepce@hotel-jesenice.cz, děkujeme.