Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Historický hotel v blízkosti Strahovského kláštera: snídaně i volný vstup do sauny
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. + 420 226 080 100 nebo e‑mailem na reservations.prague@lindnerhotels.cz.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- V pokoji Economy a First Class (pokoj za příplatek) není možná přistýlka.
- Domácí mazlíčci: 400 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 800 Kč/noc/automobil, 350 Kč/noc/motocykl (omezený počet parkovacích míst, nutná rezervace předem)
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, rád bych se zeptal zda je možné v hotelu parkování auta, případně zda se něco platí? Děkuji
Dobrý den Martine, děkuji za Váš dotaz. Parkování je možné za příplatek: 700 Kč/noc/automobil. Je však omezený počet parkovacích míst a je nutná rezervace předem. Přeji krásný den, Denisa ze Slevomatu.
Dobrý den, na pokoji je varná konvice? Co vše obsahuje set na přípravu
kávy, čaje?
Děkuji za odpověď. Alena
Dobrý den, Aleno. Jedná se o set na přípravu kávy a čaje (cukr, lžička, varná konvice, káva, variace, čajů, hrníčky, atd.) :) S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,jaké linky a typ MHD je nejblíže hotelu? Které metro,tramvaj
nebo bus?
Děkuji
Dobrý den Renato, děkuji za Váš dotaz. Nejblíže je k hotelu tramvajová zastávka Pohořelec, z této zastávky jezdí tramvaj číslo 22 každých pár minut. Přeji krásný den, Denisa ze Slevomatu.
Dobrý večer,chtěla bych se zeptat,zda máte volný pokoj ,již jsme u vás s vnučkou byly nedávno,termín 1.6./1noc/ se snídaní a saunou.šlo by to přes slevomat cena je uvedena 1699 Kč.Děkuji za brzkou odpověď
Krásný den, Jitko, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale tento termín již nevidím jako dostupný. Dostupnost termínů si můžete ověřit v nabídce v online rezervačním systému :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den,chtěla bych u Vás dva pokoje pro celkem 4 lidí.
V termínu 30.7–31.72023
Dá se u Vas parkovat?
Děkuji
Hezký den, Radko, děkuji Vám za dotaz. V tomto případě stačí vybrat jednu z možných variant, zvolit počet osob a v online kalendáři, který naleznete přímo v nabídce, si ověřit a vybrat vhodný termín. :-) Nabídka je však koncipovaná maximálně pro 3 osoby, můžete tedy zakoupit 2× voucher pro 2 osoby (pokud jsou ve Vámi vybraném termínu volné 2 pokoje – zjistíte to tak, že v košíku zvednete počet kusů voucheru z jednoho na dva). Parkování je možné na příplatek 700 Kč/noc/automobil, 350 Kč/noc/motocykl (omezený počet parkovacích míst, je zde nutná rezervace předem). S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den prosím Vás dá se u Vas zaplatit pobyt přes Edenred kartu?část pobytu teda..dekuji Madry Andrea
Krásný den, Andreo, děkuji vám za dotaz. V tomto případě je potřeba si zde: https://www.slevomat.cz/benefity převést z vaší benefitní karty body na kredity, pomocí kterých pobyt či část pobytu poté uhradíte :-) V tomto případě prosím vyberte kategorii „Cestování“ :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, lze se prosím domluvit i na pobytu pro jednu osobu?
Dobrý den, Martino. Děkuji za Váš dotaz. Tato nabídka je koncipovaná pro 2 – 3 osoby. Zakoupením voucheru tedy dostanete minimálně dvojlůžkový pokoj. Samozřejmě voucher si zakoupit můžete, ale zaplatíte pokoj s lůžkem navíc. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, snažím se, udělat rezervaci v termínu 6. – 7.5.2023, ale systém mě tam nepustí i přesto , že jsem zadala že bychom chtěli rezervovat právě tento termín. Je možné, že se tato akce nevztahuje na ubytování během víkendu ? To by mě mrzelo..děkuji za odpověd a přeji hezký den
Dobrý den přeji, prosím kontaktujte nás přímo na náš rezervační email:
Reservations.Prague@Lindnerhotels.cz
s Vaším požadavkem. Přidejte do emailu číslo voucheru a podívame se na
to a odpovíme Vám.
Vopřed děkuji za Váš email.
Přeji hezký den,
Sandra Weissová
Reservation Supervisor
L!NDNER Hotel Prague Castle
Dobrý den, je možno pobyt u vás zaplatit fakturacne z FKSP? Děkuji za info. Šmídová Ivana.
Hezký den, Ivano, děkuji Vám za dotaz. Pokud nabídka neobsahuje žlutý
štítek Platba z FKSP, tak to bohužel možné není. Mohu Vám ale nabídnout
ještě jiný způsob.
Na našich stránkách můžete zakoupit také FKSP POUKAZ (https://www.slevomat.cz/fksp/poukaz).
Stačí si zvolit hodnotu poukazu, vyplnit fakturační údaje vašeho
zaměstnavatele a objednat jej. Vašemu zaměstnavateli pak předáte
vytvořenou zálohovou fakturu nebo daňový doklad. Jakmile k nám platba
dorazí, můžete si z poukazu nahrát kredity (https://www.slevomat.cz/darkovy-poukaz/uplatnit?rel=zkpodpora)
na váš uživatelský účet a zakoupit si vámi vysněný pobyt. S přáním
hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den,
šel by objednat i třílůžkoý pokoj, případně přidat přistýlku?
Děkuji Š.J.
Krásný den, Šárko, děkuji vám za dotaz. Ubytování pro více osob je možné pouze v pokoji Business Class double room, který je možný objednat v druhé variantě této nabídky, tedy ve variantě s proseccem a pizzou. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, chci se zeptat, jak zadat do rezervace roční dítě. Děkuji Zábranská
Krásný den, Petro, děkuji vám za dotaz. Dítě je možné zadat pouze do druhé varianty, tedy do varianty s proseccem a pizzou :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda by šla přidat na pokoj business class double dětská postýlka pro tříleté dítě a jaká by byla cena na dvě noci se snídaní? Děkuji za Vaši odpověď.
Krásný den, Martino, děkuji vám za dotaz. Na tomto typu pokoje je možná přistýlka :-) Cena se liší dle zvoleného termínu, například dražší víkendový termín stojí na 2 noci se snídaní 4 858 Kč :-) Pokud si zadáte do objednávky požadovaný termín a počet osob, cena se vám poté vypočítá automaticky :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Jaká je nejbližší stanice metra ?
Dobrý den, Libore. Děkuji Vám za dotaz. Nejblíže je stanice metra Malostranská, vzdálená asi 1,8 km. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den nejdou mi započítat děti do ceny potřebuji vědět cenu za dvě děti 8 a 5 let ta mladší bude spát s námi, takže jen jednu přistýlku.
Dobrý den, Pavlíno. Děkuji Vám za dotaz. Nabídka je koncipována pro 2 osoby a 2 děti, přičemž druhé dítě max. do 2,9 let.
- V pokoji Economy a First Class (pokoj za příplatek) není možná přistýlka.
V případě individuální domluvy, doporučím, spojit se přímo s hotelem na reservations.prague@lindnerhotels.cz.
S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den – do kdy nejpozději můžeme být ubytováni. Děkuji
Dobrý den, Andreo. V případě pozdějšího příjezdu na hotel (ve večerních hodinách), je nezbytné, uvědomit recepci, aby s Vámi počítali. Kontaktujte jej na telefonním čísle +420 226 080 000. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den.Je možné si dát v restauraci oběd i večeři když jsou u pobytů jen snidaně?Od kolika hodin je restaurace otevřená
Dobrý den, Veroniko. Podařilo se mi spojit s poskytovatelem služby a restaurace je otevřena od 12:00. Lze si tak zajít na oběd či večeři. :) S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, od kolika hodin se podávána snídaně? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Ladislave. Děkujeme za Váš dotaz. Snídaně jsou podávané od 6:30 – 10:30. Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,
voucher na pizzu platí přímo do hotelové restaurace? Musí se vyčerpat
během pobytu? Je jedno, v jestli v době oběda nebo večeře? Jakou má
platnost?
Děkuji
Dobrý den, Veroniko. Pizzu si sníte přímo v hotelové restauraci. Voucher se musí vyčerpat během pobytu a záleží na Vás, zda si pizzu dáte k obědu, či večeři. :) S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, je možno si zvolit First Class pokoj při koupi voucheru s proseccem a pizzou? Pokud zadávám voucher snídaně a sauna, tak se mi nabízí pouze Economy pokoj. Jak mám postupovat, pokud si přeji pokoj vyšší třídy. Děkuji.
Dobrý den, Martino.
Ve variantě Pobytu se snídaní, proseccem a pizzou nelze zvolit pokoj First
class, jelikož je pevně dané Ubytování v pokoji Business Class double room
pro zvolený počet osob. Pokud máte zájem o variantu nabídky Pobyt se
snídaní a vstupem do sauny, tak First class pokoj si můžete vybrat při
koupi voucheru bez termínu. Termín si poté můžete zarezervovat přímo
s hotelem. Přikládám kontakt na hotel:
reservations.prague@lindnerhotels.cz
/+420 226 080 000. Přeji hezký den, David
Dobrý den.
Mám manželku na invalidním vozíku. Je možné absolvovat pobyt u Vás a jak
je to v tomto případě s parkováním?
Dobrý den, Romane.
Kontaktoval jsem hotel a pobyt pro vás určitě možný je :). V hotelu je
k dispozici pokoj přizpůsobený hendikepovaným a celý hotel disponuje
výtahem. Parkování je možné v garážích přímo u hotelu. Pro více
informací kontaktujte hotel na tel. čísle: +420 226 080 000 nebo přes
e-mailovou adresu: reservations.prague@lindnerhotels.cz.
Přeji hezký den, David
Dobrý den… nemám zkušenosti s nákupem přes Slevomat.Kdyz zvolíme
variantu snídaně+prosecco+pizza..
Jak dále postupovat?
Děkuji
Dobrý den, jestliže máte zájem o nákup voucheru z této nabídky stačí si zvolit variantu, a poté kliknout na zelené tlačítko „Koupit za“. Dále zadáte e-mail nebo se přihlásíte na svůj účet a vyberete způsob platby. Platit můžete kartou online, bankovním převodem nebo hotově na jakékoli pobočce Sazka. Dále můžete využít službu Twisto nebo zaplatit kredity. Po připsání částky na náš bankovní účet se ve vaší e-mailové schránce objeví voucher. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, je možné o víkendu parkovat zdarma v blízkosti hotelu? Děkuji
Dobrý den, Jano. Děkujeme za Váš dotaz. Hotel má zajištěných několik parkovacích míst. Parkovné je zpoplatněné 700 Kč/noc/automobil, 350 Kč/noc/motocykl (omezený počet parkovacích míst, je nutná rezervace předem). Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, mám u Vás rezervovaný pobyt lze prosím uschovat zavazadlo při dřívějším příjezdu a pozdějším odjezdu. Děkuji Andrea
Vážená paní Andrea,
mockráte děkujeme za Vaší zprávu. V případě potřeby uschovat si
zavazadla je k dispozici luggage room, stačí říct na recepci a ta se vše
postará.
S pozdravem
Tým rezervačního oddělení
Lindner Hotel Prague Castle
Dobrý den,je nutné si před zakoupením voucheru reservovat termín v hotelu?děkuji Vítková
Dobrý den, Zuzano,
děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si
rezervovat či ověřit termín pobytu. :)
- zvolte variantu pobytu
- vyberte si termín pobytu
- navolte počet osob (není-li striktně dán počet osob pro pobyt)
- do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava
aj.), další požadavky
- přejděte k platbě
- voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
S přáním krásného dne, Karel
U voucheru s pizzou a proseccem je sauna v ceně voucheru?
Dobrý den, Kateřino, v ceně této varianty nabídky není zahrnut vstup do sauny. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den, lze u hotelu parkovat?
Děkuji, MOnika
Dobrý den, Moniko.
Parkování v hotelu je za příplatek 700 Kč/noc/automobil a
350 Kč/noc/motocykl. Jelikož je omezený počet parkovacích míst, tak je
nutná rezervace předem. Přikládám kontakt: +420 226 080 000/
+420 226 080 000
Přeji hezký den, David.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možnost platit i benefity (Benefit plus)? Děkuji
Hezký den, Jaromíre, děkuji Vám za dotaz. Ano, určitě, stačí když si rozkliknete danou variantu a v sekci Benefity si vyberete svou benefitní společnost. Dostanete se na naší stránku pro převod, kde pak jen vyberete počet kreditů, které chcete převést a jako kategorii zvolíte Cestování. :-) S přáním hezkého zbytku dne, Tereza