Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
4* dovolená v Budapešti: ubytování se snídaní a neomezeným wellness, dítě do 11,9 let zdarma
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
- 1 dítě do 11,9 let má pobyt zdarma vč. stravy.
- Všechny děti je vždy nutné zadat do objednávky, poté se vám vypočítá konečná cena. Pokud dítě nebude zadáno do objednávky, nevzniká mu nárok na pobyt.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 4200 HUF (cca 12 €) / noc (rezervace není možná)
- Rezervaci můžete 22 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na: info@zanzo.cz či na telefonu: +420 222 703 625. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 22 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Dobrý den, máme zakoupeny voucher do 1.4.2023, ale již není možné vybrat si termín. Všechny víkendy jsou již nedostupné. Je možnost platnost voucheru prodloužit, voucher vrátit, nebo co můžeme dělat? Dekuji
Dobrý den, paní Barboro. Srdečně Vás zdravíme a děkujeme za Váš dotaz. Dostupné jsou stále víkendové termíny např. 17.-19.02.2023 nebo 17.-.19.03.2023, nebo pak termíny v týdnu. Voucher bohužel nelze prodloužit ani vrátit, ale pokud by se Vám tyto termíny nehodily, můžete voucher například darovat. Děkujeme za pochopení. S přáním příjemného dne, CK Zanzo – Silvie
Dobrý den,
rád bych zarezervoval pobyt v rozmezí leden až březen 2023 pro sebe a
partnerku. Díval jsem se na možnost rezervace jednolůžkového pokoje. Zde je
uvedeno , že se jedná o pokoj pro 1–2 osoby. Když se ale pokouším zadat,
že přijedeme ve dvou, tak se už nejsem schopen dostat k platbě. Jak je tam
v tomto případě myšlena ta druhá osoba? Je ní myšleno dítě?
Jednolůžkový pokoj až pro dvě osoby jsem chápal jako jeden pokoj
s manželskou postelí, ale asi to tak nakonec není což? Nebo děláme chybu
v objednávce někde jinde?
Předem děkuji za odpověď
S pozdravem a přáním hezkého dne
Skalík Jan
Dobrý den, pane Skalíku, zdravíme a děkujeme za Váš dotaz. Jednolůžkový pokoj je pokoj pro jednu osobu, poznámka 1–2 osoby je uvedena, protože jak uvádíme v sekci „Příplatky“ je možné spolu s jednou dospělou osobou ubytovat i jedno dítě do 11,99 let. Pro Vás tedy bude platná ta druhá varianta, dvoulůžkový pokoj pro dvě osoby, kde je také poznámka 2–3 osoby, protože je možné spolu se dvěmi dospělými osobami opět možnost ubytovat i jedno dítě do 11,99 let. Děkujeme za pochopení a přejeme příjemný pobyt. S přáním příjemného dne, CK Zanzo – Silvie
Dobrý den, byla by možnost přistýlky i pro dceru – 18 let.
3-lůžkovy pokoj v nabídce není. Cestujeme 3 ženy.
Děkuji.
Monika Mitanová
Dobrý den, paní Mitanová, srdečně Vás zdravíme a děkujeme za Váš dotaz. Bohužel v naši nabídce jsou pouze dvoulůžkové pokoje s možností jedné přistýlky pro dítě do 17,99 let. Po překročení této hranice je již Vaše dcera brána jako dospělá osoba, a třílůžkové pokoje nebo možnost ubytovat 3+1 (18 letou slečnu) nám hotel již nepovoluje. Je nám to líto! Děkujeme za pochopení a přejeme příjemný den. S pozdravem, CK Zanzo – Silvie
Dobrý deň, mala by som záujem zakúpiť pobyt v Hoteli Aquincum pre dve osoby s otvoreným termínom pre obdobie január – marec 2023 cez FKSP, avšak v tomto období tam nie je možnosť dvojlôžkovej izby. Dá sa s tým niečo urobiť?
Dobrý den, paní Dominiko, srdečně Vás zdravíme a děkujeme za dotaz. Ve Vámi zmiňovaném období na našem webu dvoulůžkové pokoje zakoupit lze. Nevím, z jakého důvodu se domníváte, že to není možné, ale pokud byste měla s rezervací problém, prosím napište nám na info@zanzo.cz. Děkujeme za pochopení. S pozdravem, CK Zanzo – Silvie
Rádi bychom byli v hotelu od 23.12–27.12.2022 a máme dotaz, jsou povolena domácí zvířata? Máme malého psa 4,5 kg. Pokud ne, můžete doporučit na stejný termín jiný hotel , kam pes může ?Děkuji za odpověď.
Dobrý den, pane Pavle, srdečně Vás zdravíme a děkujeme za dotaz. Hotel Aquincum bohužel pejsky neakceptuje. Prosím, dejte nám vědět na info@zanzo.cz, pro kolik osob potřebujete ubytování, a zda trváte na Maďarsku, či můžeme doporučit vánoční termín i v jiné zemi/v jiném hotelu. Děkujeme za bližší informace, CK Zanzo – Silvie
Dobrý den, chtěla jsem si zarezervovat pobyt přes vánoční svátky od23.12.do26.12. 2022 pobyt je se snídaní chtěla jsem se zeptat jaká je možnost večeří jsou i přes vánoční svátky otevřené restaurace v okolí.
Dobrý den, paní Marcelo, děkujeme za Váš dotaz. Co se týká večeří, tak hotel má vlastní restauraci Apicius Restaurant otevřenou denně od 7:00 do 23:00 hodiny (menu je k dispozici po snídani, tedy mezi 11:30 a 23:00 hodinou), ale jak budou otevřeny restaurace v okolí v období vánočních svátků Vám bohužel nejsme schopni sdělit. Děkujeme za pochopení. S pozdravem, CK Zanzo – Silvie
Dobrý den, kolik je k dispozici saun? Děkuji. Jana.
Dobrý den, paní Jano, děkujeme za dotaz a Váš zájem o hotel The Aquincum. Hotel disponuje klasickou finskou saunou (rozdělenou pro muže a ženy), parní lázní a infračervenou kabinou. Pevně věříme, že si pobyt v hotelu a v Budapešti užijete na maximum! S pozdravem, CK Zanzo – Silvie
Je zajištěno bezplatné parkování v hotelu? Případně příjezdu na motorce, je možno parkovat pod střechou („hlídaně“)?
Dobrý den, Petře. Parkování je možné za poplatek 10 €/noc. Napište nám prosím na info@zanzo.cz společně s preferovaným termínem, ověříme možnost hlídaného parkování. Hezký den, Kamila – CK Zanzo.
Máte tady nabídku Budapešti a není tam ani adresa
Dobrý den, Zdenku. Název hotelu a jeho přesnou polohu (včetně adesy)
najdete po pravé straně nabídky, hned pod kalendářem volných termínů.
:)
Krásný den, Kamila – CK Zanzo.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, místní poplatek je v ceně? V případě že není, jaká je jeho výše za osobu/den? Děkuji
Dobrý den, paní Jano, zdravíme a děkujeme za Váš dotaz. Místní poplatek u hotelu The Aquincum Budapest je již v ceně ubytování. S přáním příjemného dne, CK Zanzo – Silvie