Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Objevujte krásy polských Beskyd: hotel u lesa a řeky, jídlo a neomezený wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Dítě do 2,9 let na přistýlce vč. stravy: zdarma
- Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma (jeden pokoj má vyhrazené jedno parkovací místo)
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,prosím je zpoplatněné parkování u hotelu.Děkuji
Dobrý den, Marie.
V hotelu je Parkování zdarma (jeden pokoj má vyhrazené jedno parkovací
místo). Informace ohledně doplatku za parkování naleznete pod nabídkou
v sekci Příplatky. Přeji hezký den, David
Dobrý den,
je u Vás možný pobyt s vychovaným psem malé rasy?
Dobrý den, Zdeňko. Pobyt s domácími mazlíčky, není v hotelu povolený. :( Poradím, že tuto informaci dohledáte vždy v příplatcích přímo v nabídce. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
v nabídce přes Slevomat máte možnost pouze 2 dospělí a 1 dítě. Šlo
by mít 2 přistýlky? Máme 2 děti, věk 4 roky.
Dobrý den, Kateřino. Děkujeme za Váš dotaz. Nabídka je koncipovaná pouze pro 3 osoby. Individuální nabídku je potřeba předem konzultovat s hotelem, zda by pro Vás měl k dispozici pokoj se dvěma přistýlkami. Příplatek se hradí poté přímo na hotelu. Hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, zda jsou při polopenzi ve večeři zahrnuta i bezmasá
jídla nebo zda je zde nějaká alternativní možnost?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Adélo. Děkujeme za Váš dotaz. Ano, hotel také nabízí jídla pro vegetariány. Prosím uveďte tento požadavek do poznámky při rezervaci. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, mám přítelkyni na vozíku zvládnem to? Není úplně upoutana, takže 2–3 schody zvládne. Díky za info
Dobré odpoledne,
Rád bych vás upozornil, že u vchodu do hotelu je několik schodů, které
musíte při vstupu do hotelu překonat, nebo projít podzemní garáží, kde
je výtah z úrovně –1.
V každé z našich budov je výtah.
Zdravím,
Oddělení rezervací
Dzień Dobry,
Uprzejmie informuję, że na wejściu do hotelu znajduje się kilka schodków,
które trzeba pokonać wchodząc do hotelu lub przejść przez garaż podziemny,
gdzie znajduje się winda z poziomu –1.
Na każdym naszym budynku znajduje się winda.
Pozdrawiam,
Dział rezerwacji
Dobrý den, lze objednat i párovou masáž?
Dobrý den, Kateřino.
Kontaktoval jsem hotel a párové masáže jsou v hotelu možné. Pro více
informací kontaktujte hotel : rezerwacja.wisla@hotelaries.pl
/+48 33 444 04 49. Přeji hezký den, David
Dobrý den, lze dokoupit k pobytu pro dva dospělé i ubytování pro dvě děti 9 a 14 let? Děkuji za odpověď, Lukáš
Dobrý den, Lukáši. Děkujeme za Váš dotaz. Tato nabídka je pro 2–3 osoby. 4 osoby se tedy tohoto pobytu zúčastnit nemohou. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda jsou pokoje klimatizované? Děkuji za odpověď
Dobrý den, Mar Tino, ano, pokoje jsou klimatizované. Přeji pěkný den, Katka :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možné si zapůjčit dětskou postýlku? Pokud ano, je půjčení zpoplatněno?
Dobrý den, Jano. Děkujeme za Váš dotaz. Moc nás mrzí, že se nám nepodařilo zjistit odpověď na Váš dotaz v době aktuálnosti nabídky. Nabídka už není k dispozici, nicméně jestli se akce objeví znovu, to nevíme, ale určitě se o to přinejmenším pokusíme. Doporučuji Vám nastavit odběr nových nabídek daného podniku, a to tak, že u nabídky kliknete na název poskytovatele a poté kliknete na Upozornit na nabídky tohoto podniku. Díky tomu Vám případná další nabídka neunikne.
Přeji hezký den. Anička, Slevomat.cz