Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na e‑mailu reservation@palacehotel.cz nebo na telefonu 224 093 181. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
Rezervaci můžete 3 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 3 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, pokud potřebuji pokoj se dvěma oddělenými lůžky, je to
možné? A jak požádat o přistýlku pro dítě, objednat voucher zde a
následně Vás kontaktovat?
Slevomat.cz
Dobrý den, při vytváření objednávky, lze tyto požadavky napsat do
poznámky, nebo lze po obdržení voucheru, kontaktovat hotel a tyto požadavky
jim napřímo sdělit. S přáním krásného dne, Karel
Zdenka
Dobrý den, jsou na pokoji i ručníky?Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Zdenko, ano, ručníky jsou na pokoji k dispozici. Přeji
pěkný den, Katka :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, pokud potřebuji pokoj se dvěma oddělenými lůžky, je to možné? A jak požádat o přistýlku pro dítě, objednat voucher zde a následně Vás kontaktovat?
Dobrý den, při vytváření objednávky, lze tyto požadavky napsat do poznámky, nebo lze po obdržení voucheru, kontaktovat hotel a tyto požadavky jim napřímo sdělit. S přáním krásného dne, Karel