Léto nebo září ve Slezských Beskydech: hotel se super wellness a spoustou atrakcí pro děti
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
jsou na hotelu k zapůjčení župany? Wellness je na hotelu nebo v jiné
části komplexu?
Dobré odpoledne
Hotel nabízí možnost zapůjčení županů pro hotelové hosty za poplatek
10 PLN na den za jeden župan.
Bazén a wellness pro hotelové hosty jsou zahrnuty v ceně pobytu.
Bazén je otevřen od 9:00 a lázně od 14:00 (v sobotu a v neděli také od
9:00).
Recepce hotelu STOK
Dobrý den, plánujete nabízet i termíny na nový rok? Rádi bychom vyrazili hned po Novém roce. Děkuji , Przywarová
Dobrý den, jsme rádi, že Vás nabídka zaujala, nicméně jestli se akce objeví znovu nebo s novými termíny, to nevíme, ale určitě se o to přinejmenším pokusíme. Doporučuji Vám nastavit odběr nových nabídek daného podniku, a to tak, že u nabídky kliknete na název poskytovatele a poté kliknete na Upozornit na nabídky tohoto podniku. Díky tomu Vám případná další nabídka neunikne. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, chceme varinatu pro 2 bez přistýlky. Pokud si objednám varinatu Confort Plus, tak jak zajistím, abychom měli manželskou postel bez přistýlky?
Dobrý den, Radku. V objednávce či přímo na voucheru vidíte typ pokoje. :) Pokud si přejete pouze dvě lůžka, zvolte pak variantu Comfort (příplatek 910 Kč) nebo Economy (bez příplatku). S přáním krásného dne, Karel
Jak je daleko od hotelu centrum mesta Visla.
Dobrý den, Šárko. Děkujeme za Váš dotaz. Město Visla je vzdáleno do 5 km od hotelu. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,prosím u snídaně je káva zdarma?
Děkuji za odpovědˇ?
Dobrý den, Pavlíno. Dle informací od hotelu ano. Ke snídani se podává kromě kávy podává také džus, voda a čaj. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,
je zde wellness skutečně neomezené, jak na počet vstupů za den, tak i na
počet hodin, pro ubytované?
Děkuji
Dobrý den, Vojto. Neomezený vstup do wellness zóny i počtem, je možné využít v rámci otevírací doby: bazén 9:00–21:00, wellness po-pá 14:00–21:00, so a ne 9:00–21:00. :) S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, jak je to u vás s domácími mazlíčky,případně jaká je
cena za mazlíčky. Máme čivavku
Děkuji za info Soňa Průdková
Dobrý den, Soňo. Děkujeme za Váš dotaz. Pokud se na pobyt chystáte se svým čtyřnohým miláčkem, tak do tohoto hotelu s ním můžete vyrazit. :) Hotel si účtuje poplatek za domácí zvířata 60 PLN/noc. Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, co si mám představit, jaký typ pokoje, pod tímto
sdělením:
Ubytování
Ubytování ve vybraném pokoji pro zvolený počet osob
Dobrý den, Petře.
Hotel nabízí ubytování v následujících typech pokojů: Dvoulůžkový
pokoj Comfort, Dvoulůžkový pokoj Comfort Plus, Dvoulůžkový pokoj Economy
(2 osoby pouze), Studio Comfort. Jejich dostupnost se může lišit podle vámi
zvoleného termínu. Typ pokoje si můžete vybrat ve vámi vybrané variantě
po zvolení termínu. Přeji hezký den, David
Dobrý den,prosím je zpoplatněno parkování při hotelu? Děkuji
Dobrý den, Marie.
Parkování v hotelu je zdarma. Pro více informací kontaktujte poskytovatele
na tel. čísle: +48 33 856 41 00 nebo přes e-mailovou adresu: recepcja@hotelstok.pl.
Přeji hezký den, David
Dobrý den, kolik bowlingových drah je v hotelu k dispozici, jaká je cena
a jakým způsobem se dají rezervovat?
Děkuji, Budínová.
Dobrý den, Gabrielo.
V hotelu jsou k dispozici 4 bowlingové dráhy. Od neděle do čtvrtka je
dráha za 80 PLN/hod., v pátek a v sobotu za 90 PLN/hod. Pro rezervaci
bowlingové dráhy kontaktujte hotel na tel. čísle: +48 33 856 41 00. Přeji
hezký den, David
Jak funguje restaurace Panorama?
Jídelní nápojový lístek, nabídka? stručně
Moc děkuji.
Dobrý den, Libore.
Zasílám odkaz na stránky poskytovatele, přesněji na restauraci (https://www.hotelstok.pl/en/restaurant/cuisine-at-the-stok-hotel).
Zde je odkaz na menu: (https://www.hotelstok.pl/en/restaurant/restaurant-wisla).
V případě dotazů, lze kontaktovat hotel na recepcja@hotelstok.pl
nebo telefonním kontaktu +48 33 856 41 00.
S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, chtěli bychom se zeptat zdali nám personál bude alespoň trošičku rozumět, když je hotel v podstatě u hranic s Českem. Děkuji.
Dobrý den, Lukáši. Děkuji Vám za dotaz. Personál hovoří polsky a anglicky. Věřím ale, že Vám základní české fráze budou rozumět. :) S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
prosím je na pokoji lednička? Jsou také v září animační programy pro
děti? Venkovní bazén je otevřen i v září? Kdy je otevřený bowling a
hraje živá hudba? Moc děkuji za informace.
Dobrý den, Lucie. Děkujeme za Váš dotaz. Na pokojích ledničky jsou. V září animační program bude probíhat, ale jen ve vybrané dny v týdnu. Většinou pouze v sobotu. Co se týče venkovního bazénu, záleží na počasí, protože není vyhřívaný. Diskotéky budou v bowlingové hale probíhat převážně v pátek a v sobotu. Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, při zadání pobytu 2 dospělí a dítě 2 roky, mi to
automaticky přiřadí pokoj Economy. Současně je ale u tohoto typu pokoje
napsáno: Pokoj Economy je určen pouze pro 2 osoby. Nelze se ubytovat
s dětmi na posteli s rodiči, ani s dětskou postýlkou.
Proč tedy není na výběr jiný typ pokoje?
Dobrý den, Karolíno. Jedná se nastavení ze strany poskytovatele. Pokoj Economy má i rozměrově menší postel a s dítětem byste se na postel nevmístili. Je možnost, přikoupit si pokoj vyššího standardu, je-li dostupný v daném termínu. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, prosím vás, jakou teplotu má váš bazén? Je to alespoň 32 stupňů, abychom nezmrzli? Děkuji.
Dobrý den, v bazénu je 30 stupňů, v brouzdališti 31,5 stupně, ve vířivce 34 stupňů, zdravím.
Dobrý den ,chtěla bych si rezervovat 2 pokoje v termínu 20.-22.9.22 formou voucheru. Je tento termín volný. Dekuji za odpověď Darja
Dobrý den, Darjo, vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si
rezervovat či ověřit termín pobytu. :) Pokud je počet osob stejný u obou
2 voucherů, je možné navolit údaje pro jeden voucher a po přidání do
košíku zvolit počet kusů voucherů: 2.
- zvolte variantu pobytu
- vyberte si termín pobytu
- navolte počet osob (není-li striktně dán počet osob pro pobyt) a typ
pokoje. (V košíku následně zvolte počet kusů voucheru: 2 – tedy
2 pokoje.)
- do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava
aj.), další požadavky
- přejděte k platbě
- voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :) S přáním krásného dne, Katka :)
Dobrý den,
ráda bych se zeptala, proč není možné se ubytovat v pokoji Economy
s dítětem (20 měsíců) a spát v jedné posteli? Děkuji
Dobrý den, Kačko. Jedná se nastavení ze strany poskytovatele. Pokoj Economy má i rozměrově menší postel a s dítětem byste se na postel nevmístili. Je možnost, přikoupit si pokoj vyššího standardu. S přáním krásného dne, Karel
Dobry den, mam uplne rovnaky problem ako pani Lucka. 2 dospeli + 2 deti (0 rokov a 3 roky) . Po zadani veku druheho dietata stupne rapidne cena (asi z 8 na 12tis) . Ako to prosim Vas riešit dakujem
Dobrý den, Jano. Děkuji Vám za dotaz. Prověřil jsem situaci a jedno dítě, které spí s rodiči na posteli, má pobyt se stravou zdarma. Avšak, druhé dítě, které spí na přistýlce, za druhé dítě doplácíte za stravu/cena za pobyt za noc. Cena je tedy správná a po zadání do nabídky, je konečná. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
jsme dva dospělí a 2 děti (2 a 3 roky). Jak je to v tomto případě
s cenou voucheru prosím? Když je uvedeno, že děti do 4,9 let mají pobyt
zdarma, ale když jsem zadala druhé dítě do rezervace, cena vzrostla (to je
pouze jedno dítě zdarma a druhé již musí zaplatit?) i když je do 3.let a
nepotřebuje ani jedno z nich přistýlku? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Lucie. Děkujeme za Váš dotaz. V nabídce jsem zkoušel nastavit nabídku dle Vašich požadavků a cena se nenavyšovala. Zkuste to prosím tedy znovu. Pokud by byl jakýkoliv problém, kontaktujte nás přes www.slevomat.cz/kontakt. :) Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,
ráda bych se zeptala, jestli je bazén se slonem vyhřívaný?:)
Děkuji
Dobrý den, Moniko.
Kontaktoval jsem jsem hotel a vnitřní bazény pro děti jsou vyhřívané
přibližně na 29 stupňů. Přeji hezký den, David
Dobrý deň, chcem sa spýtať, či sú nápoje v rámci ceny súčasťou večere? Ďakujem vopred za odpoveď :)
Dobrý den, Lukáši, v ceně večeře je k dispozici minerální voda a čaj. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den,chtěla jsem se zeptat,zda lze uhradit pobyt z FKSP přispěvku.děkuji
Dobrý den, Lenko, vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že máte zájem o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. S přáním pěkného dne, Katka :)
Procedury je možné objednat po příjezdu nebo je nutné objednat předem?
Dobrý den, Sono, v rámci této nabídky nejsou v ceně zahrnuty žádné
procedury, pouze neomezený vstup do bazénu s tryskami, vodními gejzíry a
jacuzzi a neomezený vstup do wellness a saunového světa (od 16 let).
O ostatních službách, možnosti dokoupení a rezervace procedur, se
doporučuji informovat přímo u poskytovatele, tedy Hotelu Stok Ski & Spa,
na e-mailu recepcja@hotelstok.pl
či tel. čísle +48 33 856 41 00. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den,jaká je otvírací doba wellness.
dekuji za odpoved
Dobrý den, Aleši, wellness je otevřeno denně od 8:00 do 20:50. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den, jsme 2 dospělí a 2 děti, je možné využít voucher a doplatit za druhé dítě na místě? Děkuji, Michaela
Dobrý den, Michaelo.
Pokud si děti přidáte do rezervace již během objednávky, automaticky se
vypočítá cena i za ně (nemají-li pobyt zdarma) a cena pobytu je již
konečná.
V opačném případě je třeba před nákupem voucheru ověřit kapacitu
hotelu a za děti doplatíte až na místě.
Přeji hezký den, David.
Dobrý den mám dotaz. Rezervovaný termín je sobota 17.9 do pondělí 19.9. V kolik hodin je možný v sobotu nástup, a kdy musíme opustit hotel. Děkuji za odpověď
Dobrý den, Pavle.
Check in do Hotelu je možný od 15:00 do 22:00 a Check out můžete uskutečnit
do 12:00.
Přeji hezký den, David.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
Proč slevomat bere akce kde není skoro žádná výhodná sleva?
V porovnání s nabídkou hotelu je tu rozdil cca 300kč
Nakupoval jsem tu v minulosti více, ale poslední dobou to tu jde z kopce.
Dobrý večer,
.Nabídky hotelů jsou k dispozici na různých rezervačních portálech v různých cenových variantách.
Hosté si vždy mohou vybrat, kde chtějí rezervovat.
Zveme vás!
.Hotel Stok recepce****
.Dobry wieczór,
oferty Hotelu dostępne są na różnych portalach rezerwacyjnych w różnych opcjach cenowych.
Goście zawsze mają wybór, gdzie chcą dokonać rezerwacji.
Zapraszamy!
Recepcja hotelu Stok****