Otevřené vouchery: Před zakoupením voucheru zkontrolujte dostupnost vybraného data. Pobyt si zarezervujte v předstihu na tel.: +421 918 329 938 nebo na e‑mailu hotelbystricka@hotelbystricka.sk – zároveň uveďte kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, bylo by možné zaplatit pomocí FKSP (zaplatil by dopředu na
fakturu zaměstnavatel)? Děkuji, Ondřej Nikel
Slevomat.cz
Dobrý den, Ondřeji, pokud máte možnost čerpat příspěvek FKSP od
zaměstnavatele, doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel, zda Vám
proforma fakturu vystaví. Pokud ano, tak si poté objednáte voucher bez
termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. Od nás Vám na
e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na
hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu a Váš zaměstnavatel ji uhradí.
Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám voucher a budete si moci rovnou
domluvit s hotelem nějaký termín. S přáním krásného dne, Karel
Lucie Kaňová
dobrý den, prosím do kolika hodin se můžeme ubytovat? je možné i kolem
19 hod?
Hotel Bystrička***
Dobrý deň,
áno, môžete sa ubytovať okolo 19. hod, recepcia je otvorená do 21:30.
Hotel Bystrička
Bohdana Vidličková
Dobrý den je možné si vzít sebou kola a jejich úschova? Děkuji za
odpověď.
Hotel Bystrička***
Dobrý deň,
áno, úschova bicyklov je možná.
S pozdravom,
recepcia
Simona
Dobrý den, dá se pobyt zaplatit přes slevomat a na místě poplatek za
pejska?
Slevomat.cz
Dobrý den, Simono, ano, uvedené příplatky se platí vždy až místě.
Stačí tedy pobyt zakoupit a na místě uhradit daný příplatek za pobyt
s domácím mazlíčkem. Přeji pěkný den, Katka :)
Jana Horakova
Dobrý den Máte prosím ubytování, pro 4osoby v době od 14.8. –
18.8.? Případně i kratší? Na pokojích nezáleží, jestli budou
společné.
Děkuji Horáková
Slevomat.cz
Dobrý den, Jano,
děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si
rezervovat či ověřit termín pobytu. :)
zvolte variantu pobytu
vyberte si termín pobytu
navolte počet osob (není-li striktně dán počet osob pro pobyt)
do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava
aj.), další požadavky
přejděte k platbě
voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
Přeji hezký den, David
Gabriela Kišová
Dobrý den,
Ta cena za pejska je daná, nebo ne? Máme malé plemeno a ta cena je příliž
moc vysoká.
Děkuji s pozdravem Kišová.
Hotel Bystrička***
Dobrý deň paní Kišová,
rozumieme Vám, ale áno poplatok za psíka je daný bez ohľadu na to aké mate
plemeno.
Prajeme príjemný deň,
Recepcia – Hotel Bystrička***
Michaela Koulisiani Šnokhousová
Dobrý den, mate i bezlepkové jídla i polopenzi?
Děkuji
Hotel Bystrička***
Dobrý deň,
áno máme aj bezlepkové jedlá a polpenzia je automaticky súčasťou
pobytového balíka.
S pozdravom,
recepcia
Lenka S
Dobrý den, jakou má prosím otvírací dobu wellness centrum?? A po tuto
dobu He tedy možnost ho využít neomezeně??
Hotel Bystrička***
Otváracia doba wellnessu je bežne od 17:00 do 21:30. Áno, dĺžku vstupu
si môžete zvoliť sami, avšak máte iba jednorázový vstup. Hostia bežne
strávia v našom wellnesse 2–3 hodiny.
Podhorská – recepcia
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, bylo by možné zaplatit pomocí FKSP (zaplatil by dopředu na fakturu zaměstnavatel)? Děkuji, Ondřej Nikel
Dobrý den, Ondřeji, pokud máte možnost čerpat příspěvek FKSP od zaměstnavatele, doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel, zda Vám proforma fakturu vystaví. Pokud ano, tak si poté objednáte voucher bez termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. Od nás Vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu a Váš zaměstnavatel ji uhradí. Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám voucher a budete si moci rovnou domluvit s hotelem nějaký termín. S přáním krásného dne, Karel