Otevřené vouchery: Po zakoupení voucheru je nutná závazná rezervace na dagmara.spisiak@gmail.com s předmětem e‑mailu „Rezervace Slevomat“. V e‑mailu uveďte jméno, příjmení ubytovaných, termín nástupu, tel. kontakt, počet nocí pobytu a kód voucheru.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den Sedláček Petr Poštorna, je možno použít FKSP fond na tři
dny a dvě noci pro dvě osoby? Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Petře, vystavení FKSP faktury se týká pouze českých
hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního
hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto
službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní
převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či
CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní
symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka
musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na
poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“.
Přeji pěkný den, Katka :)
Míša
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli máte volný termín 20.8.2022 –
27.8.2022 pro 2 rodiny 2+2 (9,16), 2+3 (2,4,14). Moc děkuji. Radičová
Slevomat.cz
Dobrý den, Míšo. Ohledně dostupnosti termínů, je nezbytné, spojit se
přímo s poskytovatelem služby. Voucher je možné nastavit na počet osob a
délku pobytu – cena se vypočítá automaticky. Následně kontaktujte
poskytovatele na +421 905 638 798 pro vytvoření rezervace na termín.
S přáním krásného dne, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den Sedláček Petr Poštorna, je možno použít FKSP fond na tři dny a dvě noci pro dvě osoby? Děkuji.
Dobrý den, Petře, vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Přeji pěkný den, Katka :)