Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, je v penzionu i jiná možnost stravování než jen
snídaně. Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Gabrielo,
Kontaktoval jsem Penzion a v tuto dobu nabízí pouze snídaně. V prostorách
Penzionu je k dispozici rychlovarná konvice a mikrovlnná trouba.
Přeji hezký den, David
Martina
Dobrý den,
je možné být v jednom pokoji s dvouma dětma? Jeden 3,5 let+ snidaně,
druhé 9 měsíců bez snídaně
PS: postýlku pro menší by jsme měli svoji. A jestli lze někde ohřívat
mléko( rano, večer)
Moc děkuji 😊
Slevomat.cz
Dobrý den, Martino, ano, za děti do 2,9 let bez nároku na stravu a
lůžko je účtován poplatek 100 Kč/noc. Za každou další osobu na
přistýlce vč. snídaní se platí 350 Kč/noc. Penzion také disponuje plně
vybavenou jídelnou, kde je možné mléko ohřát :) Poplatky se platí až na
místě. Informace o počtu a věku dětí prosím zadejte do poznámky při
objednávce. Přeji pěkný den, Katka.
Libor
Dobrý den,
jaký je prosím příplatek za dítě do 5 let?
Děkuji
Šimčík
Slevomat.cz
Dobrý den, Libore. Děkuji Vám za dotaz. Nabídka je koncipována pro
2 dospělé osoby. Děti do 2,9 let: za 100 Kč/noc bez nároku na stravu a
lůžko.
Další osoba spí na přistýlce a doplácí na místě 350 Kč za noc se
snídaní. Tuto informaci, prosím, napište do poznámky při vytváření
objednávky, nebo kontaktujte poskytovatele služby na penziondeluxe@seznam.cz
+420 734 822 633. S přáním krásného dne, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je v penzionu i jiná možnost stravování než jen snídaně. Děkuji
Dobrý den, Gabrielo,
Kontaktoval jsem Penzion a v tuto dobu nabízí pouze snídaně. V prostorách Penzionu je k dispozici rychlovarná konvice a mikrovlnná trouba.
Přeji hezký den, David