Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu 605 743 795.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den, ráda bych se zeptala na „seznam pravidel ubytování“. Více
hostů to zmiňuje, tak bych si to ráda přečetla dřív než pobyt koupím.
A dále píšou že se musí přijít přesně na čas na polopenzi.. Takže je
dána hodina, ale není tam tedy rozmezí kdy mohu přijít třeba na
snídani?
Děkuji za odpověď 😉
Chalupa Strážné 231
Dobrý den, jako v každém zařízení jsou provozní řády, takový je
i u nás. Tzn. způsob parkování, čas odjezdu, upozornění na dozor nad
svými dětmi, kam s odpadky, že jsme nekuřácká chalupy a platí zde zákaz
zvířat, že se v chalupě přezouvá, pokyny, jak se chovat na pokoji,
v jídelně a v okolí chalupy a podrobný popis provozu stravování –
časy jídel, průběh stravování a večerní provoz po večeřích. Čas
snídaní od 8hodin, čas večeří od 19hodin. Pokud přijdete později na
snídani, jsme k dispozici do 9hodin. Pokud přijdete pozdě na večeři,
zavoláte, abyste večeři dostala v kvalitním stavu. Další informace vám
rádi poskytneme mailem.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, ráda bych se zeptala na „seznam pravidel ubytování“. Více hostů to zmiňuje, tak bych si to ráda přečetla dřív než pobyt koupím. A dále píšou že se musí přijít přesně na čas na polopenzi.. Takže je dána hodina, ale není tam tedy rozmezí kdy mohu přijít třeba na snídani?
Děkuji za odpověď 😉
Dobrý den, jako v každém zařízení jsou provozní řády, takový je i u nás. Tzn. způsob parkování, čas odjezdu, upozornění na dozor nad svými dětmi, kam s odpadky, že jsme nekuřácká chalupy a platí zde zákaz zvířat, že se v chalupě přezouvá, pokyny, jak se chovat na pokoji, v jídelně a v okolí chalupy a podrobný popis provozu stravování – časy jídel, průběh stravování a večerní provoz po večeřích. Čas snídaní od 8hodin, čas večeří od 19hodin. Pokud přijdete později na snídani, jsme k dispozici do 9hodin. Pokud přijdete pozdě na večeři, zavoláte, abyste večeři dostala v kvalitním stavu. Další informace vám rádi poskytneme mailem.