Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. +48 18 202 24 00 nebo e‑mailem na rezerwacja@nosalowy-dwor.eu – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci se doporučuje řešit v dostatečném časovém předstihu.
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci (není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost rezervace je třeba voucher uhradit).
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, nebo budete mít zájem o pokoj vyššího standardu (Suite), ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Recepci je třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
Pomoc s rezervací: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za Vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.sk
2 děti do 6,9 let na přistýlce s polopenzí: zdarma
1 dítě od 7 do 11,9 let: 140 PLN/noc (max. počet dětí: 2)
Dítě od 12 let či dospělá osoba: 300 PLN/noc (max. počet osob: 1)
Upozornění: Pokoje typu Superior a Executive disponují každá 1 přistýlkou (2 + 1: 2 pevná lůžka a 1 rozkládací pohovka, která je vhodná pro max. 2 děti do 11,9 let nebo max. 1 osobu od 12 let)
Doporučuje se konzultovat počet přistýlek a typ pokoje s rezervačním oddělením hotelu na tel. +48 18 20 22 400 (polsky nebo anglicky).
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.