Romantika v centru Českého Krumlova: pobyt se snídaní a večeří nebo privátním wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý večer, nyní jsem objednala pobyt u Vás
Chtěla jsem se zeptat,jak je to s parkováním u Vás?Můžeme až
k Vám?Děkuji za odpověď
Dobrý den, Zdeňko. Děkuji Vám za dotaz. Parkování se hradí na místě 200 Kč/ den. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý večer,
Váš hotel se mně vyhledal podle požadavků:
- neomezený vstup do wellness;
- neomezený vstup do bazénu;
- o vířivce, že by měla být jen 1×/ pobyt, nebylo zmínky. Tedy jsem
chápal, že je k dispozici častěji podle provozních možností a
objednávky.
Dobrý den,
děkujeme za zájem o naše služby. V balíčcích nabízíme wellness 1× na
jednu hodinu.
Jedná se o privátní wellness pouze pro jeden pár. We wellness je vířivka
a sauna pro 2 osoby.
Bazén v hotelu není.
Dobrý večer,
v první řadě měl bych upřesnit, že ten nevhodný výběr pokoje nebyl
u Vás !!!, ale asi 100 km jinde … aby si někteří recenzí čtoucí
nemysleli … cokoliv.
Prosím ještě jednu odpověď: Lze u Vás dostat více bezmasých jídel než
houbové rizoto a gnochi?
Dobrý den,
na našich webových stránkách máme jídelní lístek i polední menu,
můžete se tam podívat, jaké pokrmy přesně nabízíme.
Hezký den.
Hotel Gold
Dobrý večer,
nevidím ve vyhledávání, jak si vybrat pokoj tam, kde máte volbu pokoje.
Nedávno jsem omylem zadal Standart a bylo to vlastně téměř jen odložný
box.
S pozdravem R.Carvan
Dobrý den, Rudolfe.
Po vybrání termínu pobytu budete mít v levém dolním rohu záložku
Pokoje, přímo pod zeleně napsanou, vykalkulovanou cenou. Záložku Pokoje
rozklikněte a můžete si vybrat pokoj dle vašich preferencí :).
V případě potíží s koupí voucheru nás neváhejte kontaktovat na https://www.slevomat.cz/kontakt.
Přeji hezký den, David
Váš telefon, prosím
Dobrý den, Petře, následující kontaktní informace se nachází také v sekci Jak uplatnit u této nabídky: e-mail gold@hotelgold.cz a tel. číslo+420 380 712 551. Přeji pěkný den, Katka :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mam zájem si u vas rezervovat termín s platností v roce 2023, nicméně nabídka mi nepovoluje vybrat žádný termín v roce 2023, pouze v 2022. Jak to řešit?
Dobrý den Magdaléno, děkuji Vám za dotaz. Termíny pro rok 2023, budou otevřeny až 2.1.2023 pro vytvoření rezervace. S přáním krásného dne, Karel