Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. +421 918 068 265 nebo na e‑mailu adrian@schubert.sk – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci se doporučuje řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Kolik je doplatek za 4 leté dítě na 2 noci – děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Jane. Děkujeme za váš dotaz. Pobyt s dítětem je možný po
dohodě s recepcí (doplatek na místě). Přikládám kontakt: adrian@schubert.sk
+421 918 068 265.
Přeji hezký den. Anička, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Kolik je doplatek za 4 leté dítě na 2 noci – děkuji.
Dobrý den, Jane. Děkujeme za váš dotaz. Pobyt s dítětem je možný po dohodě s recepcí (doplatek na místě). Přikládám kontakt: adrian@schubert.sk
+421 918 068 265.
Přeji hezký den. Anička, Slevomat.cz