Pobyt ve Wisłe pro dva či rodinu: krása Beskyd, jídlo a neomezený wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, píšete zde že je wellnes neomezený. V hodnocení klientů ale čtu že je jen na 1 hodinu? Prosím o upřesnění.
Dobrý den, Sabino. Děkuji Vám za dotaz. V této aktuální nabídce, je wellness neomezený v rámci otevírací doby: Neomezené využití wellness zóny během otevírací doby (15:00–00:00). S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, máte volné 2 dvojlůžkové pokoje v termínu 18.-20.10.2022. dekuji
Dobrý den, Aneto,
děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si
rezervovat či ověřit termín pobytu. :)
- zvolte variantu pobytu
- vyberte si termín pobytu
- navolte počet osob (není-li striktně dán počet osob pro pobyt)
- do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava
aj.), další požadavky
- přejděte k platbě
- voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
S přáním krásného dne, David
Poptávám pobyt pro 1 osobu u vás v říjnu 2022
na 2–4 noci.
Dobrý den, Jowano, tato nabídka je koncipována pro min. 2 osoby. V případě zájmu o individuální nabídku pobytu pro 1 osobu kontaktujte prosím přímo poskytovatele, tedy Hotel Wisla Premium, prostřednictvím e-mailu na recepcja@hotelpremium.pl. Dostupné kapacity jsou k dispozici v našem online rezervačním kalendáři, který se nachází vpravo vedle nabídky a zobrazí se také u dané varianty nabídky po kliknutí na Vybrat termín. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobry den je možné se ubytovat jako 4 člena rodiny 2 dospělé a2 děti nad deset let? Nenabízí mi tu možnost. Dekuji
Dobrý den, Lenko. Děkuji Vám za dotaz. Nabídka je koncipována pro 3 osoby a dítě do 4,9 let, který spí s rodiči na lůžku, pobyt a stravu má zdarma. Pro tvorbu individuální nabídky, doporučím, kontaktovat přímo hotel. Přikládám kontakt: +48 33 855 38 09. S přáním krásného dne, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mám voucher bez termínu. Kde si ho máme domluvit? Děkuji
Dobrý den, Deni.
Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 338 553 809 nebo e‑mailem na recepcja@hotelpremium.pl
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu. Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš e‑mail pomoc@slevomat.cz. Přeji hezký den, David