Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 338 553 809 nebo e‑mailem na recepcja@hotelpremium.pl
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš e‑mail pomoc@slevomat.cz
Dítě do 4,9 let na lůžku s rodiči a nárokem na stravu
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (strava součástí)
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, mám voucher bez termínu. Kde si ho máme domluvit? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Deni.
Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery
k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo
e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č.
+48 338 553 809 nebo e‑mailem na recepcja@hotelpremium.pl
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet
osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu. Rezervace
probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy,
rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným
termínem na náš e‑mail pomoc@slevomat.cz. Přeji
hezký den, David
Sabina
Dobrý den, píšete zde že je wellnes neomezený. V hodnocení klientů
ale čtu že je jen na 1 hodinu? Prosím o upřesnění.
Slevomat.cz
Dobrý den, Sabino. Děkuji Vám za dotaz. V této aktuální nabídce, je
wellness neomezený v rámci otevírací doby: Neomezené využití wellness
zóny během otevírací doby (15:00–00:00). S přáním krásného
dne, Karel
Aneta
Dobrý den, máte volné 2 dvojlůžkové pokoje v termínu
18.-20.10.2022. dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Aneto,
děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si
rezervovat či ověřit termín pobytu. :)
zvolte variantu pobytu
vyberte si termín pobytu
navolte počet osob (není-li striktně dán počet osob pro pobyt)
do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava
aj.), další požadavky
přejděte k platbě
voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
S přáním krásného dne, David
Jowana
Poptávám pobyt pro 1 osobu u vás v říjnu 2022
na 2–4 noci.
Slevomat.cz
Dobrý den, Jowano, tato nabídka je koncipována pro min. 2 osoby.
V případě zájmu o individuální nabídku pobytu pro 1 osobu kontaktujte
prosím přímo poskytovatele, tedy Hotel Wisla Premium, prostřednictvím
e-mailu na recepcja@hotelpremium.pl.
Dostupné kapacity jsou k dispozici v našem online rezervačním kalendáři,
který se nachází vpravo vedle nabídky a zobrazí se také u dané varianty
nabídky po kliknutí na Vybrat termín. Přeji pěkný den, Katka :)
Lenka
Dobry den je možné se ubytovat jako 4 člena rodiny 2 dospělé a2 děti
nad deset let? Nenabízí mi tu možnost. Dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Lenko. Děkuji Vám za dotaz. Nabídka je koncipována pro
3 osoby a dítě do 4,9 let, který spí s rodiči na lůžku, pobyt a stravu
má zdarma. Pro tvorbu individuální nabídky, doporučím, kontaktovat přímo
hotel. Přikládám kontakt: +48 33 855 38 09. S přáním krásného
dne, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mám voucher bez termínu. Kde si ho máme domluvit? Děkuji
Dobrý den, Deni.
Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 338 553 809 nebo e‑mailem na recepcja@hotelpremium.pl
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu. Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš e‑mail pomoc@slevomat.cz. Přeji hezký den, David